‎رییس نظام صنفی کشاورزی اهواز و کارون:

‎پول گندمکاران را پرداخت کنید / کشاورزان پس از گذشت ۲۰ روز از تحویل گندم هنوز پول خود را نگرفته اند / وضع اقتصادی کشاورزان اهواز و کارون مساعد نیست

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 | 19:47 ب.ظ
‎پول گندمکاران را پرداخت کنید / کشاورزان پس از گذشت ۲۰ روز از تحویل گندم هنوز پول خود را نگرفته اند / وضع اقتصادی کشاورزان اهواز و کارون مساعد نیست   رییس نظام صنفی کشاورزی اهواز و کارون در گفتگو با کشاورزی پرس گفت: در حالی که قرار بود پول گندمکاران ظرف ۲۴ ساعت پرداخت شود ولی برخی کشاورزان پس از گذشت ۲۰ روز از تحویل گندم هنوز پول خود را دریافت نکرده اند. سیعد حلفی افزود: با قیمت پایینی که دولت برای گندم اعلام […]

 

رییس نظام صنفی کشاورزی اهواز و کارون در گفتگو با کشاورزی پرس گفت: در حالی که قرار بود پول گندمکاران ظرف ۲۴ ساعت پرداخت شود ولی برخی کشاورزان پس از گذشت ۲۰ روز از تحویل گندم هنوز پول خود را دریافت نکرده اند.
سیعد حلفی افزود: با قیمت پایینی که دولت برای گندم اعلام کرده و با توجه به هزینه های سنگین معیشتی کشاورزان و افزایش بی سابقه قیمت خدمات و نهاده های کشاورزی، وضعیت اقتصادی کشاورزان اهواز و کارون مساعد نیست. انتظار داریم فورا پول گندمکاران پرداخت شود.
وی افزود: طی روزهای اخیر کشاورزان با مراجعه به صنف کشاورزی از تاخیر ایجاد شده در پرداخت پول گندمکاران انتقاد و نارضایتی دارند. از بانک کشاورزی هم که پیگیری می کنیم می گویند از زمان دقیق پرداخت پول گندم خبر نداریم.
رییس نظام صنفی کشاورزی اهواز و کارون گفت: قیمت ۵ هزار تومان که برای گندم تعیین کرده اند قیمت مطلوبی نیست و با هزینه های تولید تناسب ندارد. ضمن اینکه پرداختی هایی که تاکنون به حساب کشاورزان واریز شده بر مبنای قیمت قبلی یعنی کیلویی ۴ هزار تومان است و مشخص نیست هزار تومان باقیمانده را چه زمانی قرار است به کشاورزان بدهند. ظاهرا پرداخت این هزار تومان که دولت گفت بعنوان پاداش به کشاورزان می دهیم در حد شعار بوده است.
حلفی گفت: منطقی نیست در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اینگونه کشاورزان تحت فشار قرار گیرند و سرگردان باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار