اهدای۱۵۰۰ بسته کمک مومنانه از سوی شرکت نفت و گاز آغاجاری

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 | 14:18 ب.ظ
اهدای۱۵۰۰ بسته کمک مومنانه از سوی شرکت نفت و گاز آغاجاری   ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب طرح کمک‌های مومنانه به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری تهیه و جهت توزیع میان خانواده‌های نیازمند شهرها و مناطق همجوار تاسیسات در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، در […]

 

۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قالب طرح کمک‌های مومنانه به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری تهیه و جهت توزیع میان خانواده‌های نیازمند شهرها و مناطق همجوار تاسیسات در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، در مراسمی که روز یکشنبه۱۹ اردیبهشت به این مناسبت برگزار شد، اکرام خانواده های کم برخوردار در ماه مبارک رمضان را بسیار با فضیلت دانست و عنوان کرد: این شرکت در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی این سنت نیکو را در کنار دیگر خدمات عام المنفعه همواره مد نظر قرار داده است.

مهندس پژمان قضایی پور افزود: به پشتوانه تاکید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ارائه خدمات عام المنفعه به عموم مردم علی‌الخصوص مناطق پیرامونی تاسیسات و تلاش همکاران در بخشهای مختلف این مشارکت صورت پذیرفت.

حجت الاسلام حسینی‌منش امام جمعه شهرستان امیدیه نیز در این مراسم با قدردانی از این اقدام پسندیده شرکت نفت و گاز آغاجاری بیان کرد: کمک‌های مومنانه از سنت‌های جامعه اسلامی محسوب می‌شود و ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار خوب جهت بسط مواسات در جامعه قلمداد می‌گردد.

در ادامه این مراسم مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان با اشاره به نقش پررنگ شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در مشارکت در طرح کمک های مومنانه در استان خوزستان گفت: از سال گذشته در نیمه شعبان بیماری کرونا به دغدغه‌ای برای محرومان و نیازمندان تبدیل شده بود که با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری یک جریان عظیمی در کشور جهت توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا ایجاد شد که نقش خیرین و سازمان ها در این زمینه بی‌نظیر بود.

جمال شیبه ضمن قدردانی از حمایت ها و تعامل مهندس محمدی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با کمیته امداد استان خواستار مشارکت کارکنان مناطق نفتخیز جنوب در طرح هر کارمند یک حامی(ایتام) شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار