خسارت اقتصادی کرونا به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 | 14:00 ب.ظ
خسارت اقتصادی کرونا به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند با حضور در ویژه برنامه« هلال اروند» گفت: کرونا به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بیش از دیگر اقشار جامعه، خسارت وارد کرد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در شب بیست و هفتم از ماه مبارک رمضان، رضا مردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، رضا چوپان با اجرای استنداپ کمدی، پویا حاتمی خواننده اهل آبادان و سعید جلال پور با اجرای مناجات خوانی؛ مهمان ویژه برنامه «هلال اروند» شدند و در کنار آن از شرکت کنندگان جشنواره موسیقی «نوای چنگ» و قهرمانان ورزشی منطقه نیز تقدیر بعمل آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ضمن اشاره به آسیب های اقتصادی ناشی از کرونا به جامعه فرهنگ و هنر، افزود: معاونت فرهنگی با توجه به شرایط پیش آمده در یک اقدام نوین ابتدا در ویژه برنامه « نوروزخانه» و سپس در « هلال اروند» تلاش نمود تا زمینه فعالیت هنرمندان منطقه، در بستر فضای مجازی ایجاد شود.

رضا مردانی با تأکید بر اینکه بسیاری از هنرمندان برای اولین بار در ویژه برنامه « هلال اروند» معرفی شدند، اظهار داشت: در این ویژه برنامه زمینه فعالیت گروه های نمایشی، موسیقی، مذهبی و … فراهم شد و بسیاری از هنرمندان که پیش از این درگاهی برای حضور نداشتند؛ از طریق «هلال اروند» به جامعه معرفی شدند.

وی حوزه فرهنگ و هنر را حوزه گفت وگو،اندیشه و تعامل دانست و تصریح کرد: بدون شک توسعه اقتصادی و اجتماعی درهرجامعه ای منوط به توسعه فرهنگی آن جمعیت است؛ در همین راستا باید تلاش کنیم تا با حمایت از اهالی فرهنگ و هنر بتوانیم شهرهای آبادان و خرمشهر را به دوران شکوفایی شان بازگردانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد که ستاد ملی مبارزه با کرونا با کمی اغماض و در نظر گرفتن تدابیری؛ بازگشایی سینماها و اماکن فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهد.

در ادامه نیز از شرکت کنندگان جشنواره نوروزی« نوای چنگ» به نام های: آیسان فرصت، دانیال دریس، آوا رحمانی، هلنا عفت نژاد، پارمیدا عبدالباقی، پارمیس عبدالباقی، کوروش رحمانی، ایهاب صحابی مقدم، پارسا محمدی، سوفیا عفت نژاد، آیلا پورترک، ایلیا سلطانپور، میسا موسوی، هستی خیرآباد عرفان فرحی پور، مهسا الهی خواه، شقایق صادقیان، امیرحسین شاهین نیا، نرگس نیابی و رضا حمودی؛ تقدیر بعمل آمد.

سپس قهرمان های ورزشی منطقه در رشته «موی تای» فرشاد مرشدی، سولماز سبتاوی، آرمان حادثی، شیرین فقیرپور، سهام علوانی، ستاره مرشدی، طاها افخمی، محدثه سلطان زاده، آیدا آذریان، سارا غلامی، پیمان بامری، عباس الیاسی و در رشته تیراندازی محمد امین رهسپار در کنار کوثر احمد پور نائب رئیس هیأت آبادان، تجلیل شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار