دعوت مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت از عموم مردم استان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از دید و بازدیدهای عیدانه

تاریخ انتشار: سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 | 13:51 ب.ظ
دعوت مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت از عموم مردم استان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از دید و بازدیدهای عیدانه سید لطف اله سپهر مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت در پیامی از عموم مردم استان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از دید و بازدیدهای عیدانه دعوت کرد. متن پیام مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم قداافلح من زکها. مردم شریف و نجیب استان خوزستان […]

سید لطف اله سپهر مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت در پیامی از عموم مردم استان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از دید و بازدیدهای عیدانه دعوت کرد.
متن پیام مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم قداافلح من زکها.
مردم شریف و نجیب استان خوزستان
سلام علیکم
با تبریک حلول ماه شوال وعید سعید فطر و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم مومن و ولایتمدار، همان گونه که شاهد هستید، پیک چهارم بیماری فراگیر کرونا را طی نموده ایم وشاهد نزول این عارضه ی پرخطر در سطح کشور و استان بفضل الهی هستیم.
این دستاورد مهم حاصل همت وتلاش مجاهدان عرصه سلامت و تلاش فرزندان خدمتگزار تان در عرصه مدیریت اجرایی وتوجه شما مردم عزیز به رعایت شیوه های نامه های بهداشتی در اجرای آیین های مذهبی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در تقویت ریشه های دینی با شیوه های نوین بود که امید است تا پایان قطعی این بیماری در کشور، این همدلی و همراهی تداوم یابد.
مردم فهیم خوزستان یک برهه مهم دیگر در پیش دارند که استاندار محترم وعلمای اعلام وستاد کرونای استان، به جهت مسئولیت پذیری وخیرخواهی در آن خصوص پیامی صادر کردند. براین اساس از محضر شما مردم عزیز، به ویژه علمای اعلام، بزرگان و شیوخ وریش سفیدان و موثرین جامعه خواهشمندیم برای اکمال و اتمام همت و همراهی شما مردم عزیز در شکست این ویروس منحوس و برای پیشگیری از حوادث ناگوار احتمالی و ممانعت از آسیب های جبران ناپذیر جانی به شهروندان، از دید و بازدید حضوری به مناسبت عید سعید فطر، پرهیز نموده و مراتب مودت و محبت و تبریک خویش را از راه های مانند ارسال پیام در شبکه های اجتماعی وارتباط تلفنی، صورت دهند.
امیدوارم با مساعدت و تلاش شما مردم عزیز، روزهای پیش رو صحنه ای دیگر از بلوغ اجتماعی و همدلی فرهنگی، به نام خوزستان قهرمان رقم خورد و شاهد سلامتی فراگیر و کاهش میزان ابتلا به این بیماری خطرناک در سطح جامعه باشیم.
سید لطف الله سپهر مشاور امور روحانیت استاندار خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار