پیام تبریک شهردار اهواز به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

تاریخ انتشار: پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 | 18:12 ب.ظ
پیام تبریک شهردار اهواز به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر بسم الله الرحمن الرحیم عید سعید فطر روز یکی شدن دلهای مومنان، مهرورزی به یکدیگر، فراموش کردن کینه و کدورت ها و روز پاک شدن از هر پلیدی و پلشتی است. خداوند را شاکریم که امسال در این عید بزرگ، که وجه اشتراک همه مسلمانان و نوعی نماد وحدت و همدلی امت اسلام است، توفیق […]

بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید فطر روز یکی شدن دلهای مومنان، مهرورزی به یکدیگر، فراموش کردن کینه و کدورت ها و روز پاک شدن از هر پلیدی و پلشتی است.

خداوند را شاکریم که امسال در این عید بزرگ، که وجه اشتراک همه مسلمانان و نوعی نماد وحدت و همدلی امت اسلام است، توفیق خدمتگزاری به مردم ولایت مدار اهواز را داریم .

هرچند در رمضان این سال، به دلیل بروز بیماری کورنا امکان برگزاری سنت های دیرینه صله ارحام و اجتماعات مذهبی فراهم نبود ، اما امیدواریم بتوانیم در کمال همدلی و خلوص و با رعایت اصول پیشگیری و حفظ فاصله اجتماعی مراسم نماز عید سعید فطر را برگزار نماییم تا به شکرانه ی این عید عزیز محو و نابودی ویروس کرونا و شفای بیماران را از درگاه باری تعالی طلب کنیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران، به نمایندگی از همکارانم در مجموعه شهرداری اهواز ، فرارسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و هموطنان عزیز به ویژه مردم متدین و شریف اهواز تبریک عرض می نمایم .

امید که بتوانیم در انجام وظایف خود، رضایت خداوند متعال و همشهریان محترم را جلب نماییم.

ابراهیم نوشادی
شهردار اهواز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار