افتتاح ۸ پروژه اقتصادی منطقه آزاد اروند توسط رییس جمهور

تاریخ انتشار: جمعه 24 اردیبهشت 1400 | 13:47 ب.ظ
افتتاح ۸ پروژه اقتصادی منطقه آزاد اروند توسط رییس جمهور سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند: ۸ پروژه اقتصادی به ارزش ۱۴هزار و ۴۲۷ میلیارد ریال و با اعتبار ارزی ۱.۶ میلیون یورو، باحضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور به بهره برداری می رسند.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، چهارمین مراسم افتتاح پروژه های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هم زمان با فرا رسیدن عید فطر (پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه) با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری برگزار می شود.

حسین گروسی در توضیح میزان اشتغال ۸ طرح اقتصادی منطقه آزاد اروند، اظهار داشت: فرصت شغلی ایجاد شده در این پروژه ها به صورت مستقیم برای ۹۰۷ نفر و غیر مستقیم ۱۳۲۹ نفر، خواهد بود.

گروسی این پروژه ها را که همگی در بخش خصوص هستند گامی در جهت توسعه منطقه خواند و افزود: اکثر این پروژه در سایت صنعتی خرمشهر و یک مورد نیز در شهرک صنعتی شماره یک آبادان، به بهره برداری می رسند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه تصریح کرد: شرکت پرداخت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان اروند با محصول پایانه فروش آنلاین باسیم و بی سیم آفلاین و دستگاه خود پرداخت، صنایع غدایی میهن نیز با محصول سردخانه دومداره ۵هزار تنی، شرکت صنعت الکتریک ایرانیان اروند با محصول طرح توسعه کلید مینیاتوری لامپ ال ای دی چراغ پروژکتوری، شرکت عطر تن آرای اروند با محصول عطر ادکلن و لوازم آرایشی، مرکز نوآوری منطقه آزاد(اروند تک) با محصول شتاب دهنده، شرکت یزدان پرتو الماس اروند با محصول انواع لامپ های ال ای دی و در آخر شرکت صلح آسمانی اروند با محصول تولید فیلتر روغن موتور؛ ۸ پروژه اقتصادی منطقه آزاد اروند هستند که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری به بهره برداری می رسند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار