امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در دیدار با جمعی از بازنشستگان این شرکت، احترام به بزرگان، سالمندان و پیشکسوتان را از آموزه های دینی برشمرد.

تاریخ انتشار: شنبه 25 اردیبهشت 1400 | 11:48 ق.ظ
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در دیدار با جمعی از بازنشستگان این شرکت، احترام به بزرگان، سالمندان و پیشکسوتان را از آموزه های دینی برشمرد.  دیدار یادشده پیش از ظهر سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.    نمایندگان بازنشستگان شرکت فولاد خوزستان در این دیدار به بیان مشکلاتی همچون درخواست ساماندهی به ارائه خدمات درمانی، کاهش سهم پرداختی هزینه ای درمان از سوی بازنشستگان، تسریع در انجام پروژه بیمارستان […]
 دیدار یادشده پیش از ظهر سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد. 
 
نمایندگان بازنشستگان شرکت فولاد خوزستان در این دیدار به بیان مشکلاتی همچون درخواست ساماندهی به ارائه خدمات درمانی، کاهش سهم پرداختی هزینه ای درمان از سوی بازنشستگان، تسریع در انجام پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهدای فولاد خوزستان، ارائه بن های نقدی، برطرف شدن مشکل گروه های تشویقی در طبقه بندی مشاغل، فوق العاده شغل و خدمات رسانی به ایثارگران و بازگشت به کار ایثارگران بر اساس مصوبه قانون ایثارگری، به‌ کارگیری فرزندان بازنشسته، پرداختند.
 
امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان در این دیدار اظهار داشت: تعامل میان سازمان و بازنشستگان باید انجام شود اما مسیر و کانال تعامل باید مشخص باشد. با موازی کاری نتیجه مطلوب به دست نمی‎آید. شرکت وظیفه سازمانی خود را انجام داده اما سایر ارگان‌ها در حمایت از بازنشستگان باید پویاتر عمل کنند. 
 
وی افزود: فرهنگ تعلق سازمانی در میان کارکنان بازنشسته وجود دارد. نگاه ما یک نگاه توسعه ای است، تثبیت و افزایش ظرفیت تولید و تامین پایدار جزو اولویت های کاری در سال جاری شرکت می باشد. با تداوم این امر، ادامه فعالیت شرکت ارتقا می‌یابد و سود آن عاید کارکنان و بازنشستگان خواهد شد.
 
وی با دسته بندی مشکلات بازنشستگان به چهار قسمت، تصریح نمود: پل ارتباطی شرکت با بازنشستگان صندوق و کانون بازنشستگی است و این تعامل دو سویه به نحو مطلوب انجام خواهد شد. مبحث دیگر درمان این عزیزان می باشد. افزایش تعرفه های درمان برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است. البته برای برطرف شدن مشکل بازنشستگان باید راهکارهای مناسب تری نیز اتخاذ شود. نکته دیگر، معیشت بازنشستگان می باشد. نگاه هیات مدیره شرکت به قشر بازنشسته ویژه است و بازنشستگان را ولی‌ نعمتان و ذینفعان خود می داند. زیرا آنان آیینه کارکنان شاغل در شرکت هستند. خدمات دهی شرکت به کارکنان و بازنشستگان موجب دلگرمی این قشر زحمتکش می‌شود. استخدام فرزندان بازنشسته یکی دیگر از دغدغه های شرکت می باشد، برنامه ایی برای جذب وجود دارد که برای رعایت عدالت در جوان سازی نیروهای مجموعه، در نظر داریم در قالب آزمون همراه با امتیازات خاص برای فرزندان بازنشسته و بر اساس ضوابط جذب نیرو داشته باشیم. 
 

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری در خصوص تداوم جلسات با نمایندگان بازنشستگان، خواستار پیگیری جدی در خصوص رفع مشکلات آنان شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار