سرپرست مدیریت تعميرات مناطق نفتخیز جنوب:

برج هیدروژن سولفوره‌زدای کارخانه بهره‌برداری هفت شهیدان بازسازی شد

تاریخ انتشار: شنبه 25 اردیبهشت 1400 | 14:55 ب.ظ
برج هیدروژن سولفوره‌زدای کارخانه بهره‌برداری هفت شهیدان بازسازی شد با تلاش کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی، تعمیرات اساسی برج هیدروژن سولفوره‌زدای واحد هفت شهیدان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پایان یافت. به گزارشکشاورزی پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، سرپرست مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی با بیان این خبر گفت: برج مذکور نقش بسیار مهمی در […]

با تلاش کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی، تعمیرات اساسی برج هیدروژن سولفوره‌زدای واحد هفت شهیدان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پایان یافت.

به گزارشکشاورزی پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، سرپرست مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی با بیان این خبر گفت: برج مذکور نقش بسیار مهمی در فرآورش نفت میدان‌های مسجدسلیمان دارد و در سالی که به نام «تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها» مزین شده است با ورود این برج به چرخه عملیات گامی بلند به‌سوی تولید حداکثری برای کشور عزیزمان برداشته شده است.

مهندس همایون داودی فیل‌آبادی افزود: با توجه به از بین رفتن همه سینی‌های برج هیدروژن سلفوره‌زدا جهت بازگرداندن برج به چرخه تولید و تعمیرات اساسی آنها اقدام به مهندسی معکوس، ساخت و مونتاژ آنها شد.

وی ادامه داد: در این عملیات با توجه به  عدم وجود نقشه‌های ساخت سینی‌ها، با بررسی سینی‌های آسیب دیده و آنالیز جنس فلز اقدام به طراحی، ساخت و نصب ۱۵ مرحله سینی، ۲ مرحله سینی فشارشکن ورودی و سینی سرریز انتهای برج به روش مهندسی معکوس شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار