سرپرست مدیریت عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۰ باید سرلوحه کار واحد‌ها قرار گیرد

تاریخ انتشار: شنبه 25 اردیبهشت 1400 | 10:37 ق.ظ
اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۰ باید سرلوحه کار واحد‌ها قرار گیرد جلسه کمیته راهبری شرکت با حضور مهندس آسیابان سرپرست مدیریت عامل شرکت مهندس امیر غلامی و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان امروز چهار شنبه، جلسه کمیته راهبری شرکت با حضور مهندس آسیابان سرپرست مدیریت عامل شرکت، مهندس امیرغلامی و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار گردید.

مهندس آسیابان سرپرست مدیریت عامل شرکت نیز ضمن خسته نباشید و تقدیر از زحمات همه واحدها نکاتی را یادآور شد و از مدیران خواست در سال جاری نیز با همین جدیت فعالیت های خود را انجام دهند و بر انجام امور محوله در راستای تحقق اهداف شرکت و بازنگری ساختارها تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به وضعیت کنونی شرکت فولاد اکسین خوزستان و پروژه‌ های پیش روی این شرکت، اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۰ باید سرلوحه همه واحد‌ها قرار گیرد.

در این جلسه عملکرد، درصد پیشرفت پروژه ها و برنامه واحدها در سال ۱۳۹۹ مورد پایش قرار گرفت و مدیران شرکت نیز به ارائه گزارشی از عملکرد واحد زیر مجموعه خود پرداختند.

همچنین میزان پیشرفت هر کدام از پروژه های در دست اجرا و موانع موجود مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع موانع و به منظور تسهیل در اجرای هر چه سریعتر و بهتر این پروژه ها، راهکارهایی توسط مشاوران مدیرعامل و مدیران شرکت ارائه شد.

در ادامه گزارشی از بازنگری اهداف استراتژی شرکت در سال ۱۴۰۰ و اقدامات صورت گرفته در این باره ارائه شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار