اروند رتبه اول مسابقه قرآن مناطق آزاد کشور را کسب کرد

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 | 10:28 ق.ظ
اروند رتبه اول مسابقه قرآن مناطق آزاد کشور را کسب کرد معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از درخشش نمایندگان قرآنی منطقه آزاد اروند در هفتمین دوره مسابقات کشوری مناطق آزاد، خبر داد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان با بیان اینکه هفتمین دوره مسابقه قرآن کریم مناطق آزاد تجاری کشور به مدت ۲ روز و به صورت مجازی در جزیره کیش برگزار شد، افزود: این دوره از مسابقات به دلیل شرایط ناشی از کرونا به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی در سه رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن در دو بخش خواهران و برادران برگزار گردید.

طمیمیان تصریح کرد: در بخش تیمی این مسابقات منطقه آزاد اروند توانست رتبه اول بخش تیمی را کسب نماید و در بخش های انفرادی؛ مینا چشم سبز در رشته حفظ کل رتبه اول، عذرا صبری نژاد رتبه اول بخش ترتیل، عدنان مومنین رتبه دوم قرائت تحقیق، امین میمندی رتبه سوم ترتیل و محمد امیری فرد رتبه دوم حفظ کل را از آن خود کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند این عناوین را نشان از شایستگی و توانمندی قرآنیان آبادان و خرمشهر دانست و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات پس از اروند و کیش، مناطق آزاد تجاری انزلی و قشم به‌ترتیب مقام دوم و سوم تیمی را کسب کردند.

درهفتمین دوره مسابقه قرآن کریم مناطق آزاد تجاری کشور، از هر یک از مناطق آزاد هفتگانه کشور ۶ شرکت کننده حضور داشتند که در مجموع ۴۲ نفر آقا و خانم از این مناطق، درمسابقات قرآن شرکت کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار