ضدعفونی حوزه‌های امتحان نهایی با مشارکت شهرداری‌های اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 | 11:38 ق.ظ
ضدعفونی حوزه‌های امتحان نهایی با مشارکت شهرداری‌های اهواز مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از برگزاری آزمون‌ها با همکاری شهرداری‌ها ضد عفونی می‌شوند.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه پارسال شهرداری‌ها در زمینه ضدعفونی حوزه‌های امتحانی نقش مهمی ایفا کردند، گفت: بنابر شیوه نامه‌های بهداشتی، حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از امتحان نهایی ضد عفونی می‌شوند.

او هدف از این اقدام را جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در همه حوزه‌های آزمون‌های نهایی قبل و بعد از امتحان عنوان کرد و افزود: عملیات گندزدایی حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی خردادماه از روز گذشته و قبل از حضور دانش آموزان در سالن‌ها و کلاس‌های برگزاری امتحان آغاز شد.

نیسی گمراوی با تاکید بر اینکه خانواده‌ها نگران نباشند و دانش آموزان با فراغ بال در حوزه‌ها حضور یابند، بیان داشت: پس از خروج دانش آموزان و همه عوامل از حوزه ها، فضای فیزیکی مدرسه با همکاری و تلاش شهرداری مجدد ضدعفونی و حوزه‌ها برای حضور دانش آموزان در امتحان بعدی آماده و ایزوله خواهند شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار