واکسیناسیون بیش از ١١۵ هزار نفر در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 | 10:45 ق.ظ
واکسیناسیون بیش از ١١۵ هزار نفر در خوزستان رئیس مرکز بهداشت خوزستان از واکسیناسیون تاکنون بیش از ١١۵ هزار نفر در استان خوزستان خبر داد.

دکتر سید محمد علوی با بیان اینکه با ورود واکسن کرونا به چرخه اقدامات بهداشتی در استان خوزستان به نتایج خوب و امیدبخشی رسیده‌ایم، اظهار کرد: تاکنون بیش از ١١۵ هزار نفر از هم‌استانی‌هایمان تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته‌اند و با این تعداد، بین استان‌های موفق کشور قرار گرفته‌ایم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: علی‌رغم اینکه پوشش واکسیناسیون کم و حدود ٢ درصد است اما از آنجا که واکسیناسیون هدفمند انجام می‌شود و افراد پرمخاطره تحت ایمن‌سازی قرار می‌گیرند، امید است که کاهش معناداری در مرگ و میر ناشی از کرونا استان خوزستان داشته باشیم.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: تاکنون در استان خوزستان بیش از ٩٠ درصد کارکنان بخش درمان، بیش از ٩٣ درصد کارکنان بخش بهداشت، حدود ۵٠ درصد بیماران خاص، ١٠٠ درصد ساکنان سرای سالمندان، بیش از ٩١ درصد جانبازان، ۴٣ درصد پاکبانان، بیش از ۶٢ درصد افراد بالای ٨٠ سال، حدود ۵٠ درصد افراد ٧۵ تا ٧٩ سال، حدود ١٠ درصد افراد ٧٠ تا ٧۴ سال، بیش از ٢۵٠٠ بیمار سرطانی و بیش از ۶٠٠ نفر ساکنین مراکز توان‌بخشی، زیر پوشش ایمن‌سازی با واکسن کرونا رفته‌اند.

به نوشته ایسنا، علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: تلاش ما بر این بوده است که واکسیناسیون در شرایط خوب و بدون ازدحام و استرس انجام شود و رضایت هم‌استانی‌های خوب‌مان را داشته باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار