دبیر شورای سلامت اهواز:

۶۰ درصد شیوع کرونا در اهواز به علت دید و بازدید‌ها است

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 | 11:43 ق.ظ
۶۰ درصد شیوع کرونا در اهواز به علت دید و بازدید‌ها است مردانی گفت: ۶۰ درصد موارد ابتلای افراد به کرونا در اهواز به دلیل دید و بازدید‌ها و نشست‌های خانوادگی است.

امراله مردانی دبیر شورای سلامت اهواز گفت: اگر دید و بازدید‌ها و نشست‌های خانوادگی افزایش یابد، قطعا در روز‌های آینده شاهد اوج‌گیری بیماری در اهواز خواهیم بود و ۶۰ درصد موارد ابتلای افراد به کرونا در اهواز به دلیل دید و بازدید‌ها و نشست‌های خانوادگی است.

او با بیان اینکه فعلا نمی‌توانیم در خصوص وضعیت شیوع کرونا در اهواز در پی دید و بازدید‌های ایام عید فطر اظهار نظر کنیم، افزود: اما هرگاه بازار‌ها شلوغ شود و رفت و آمد‌های خانوادگی اتفاق بیافتد و نشست‌های خانوادگی افزایش یابد، قطعا آمار ابتلای افراد به کرونا نیز افزایش خواهد یافت.

مردانی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی‌ها، آموزش‌ها و نشست با بزرگان شیوخ و طوایف برای کاهش دید و بازدید‌ها انجام شد تا شاهد افزایش آمار ابتلا به کرونا در اهواز در زمان عید فطر نباشیم بیان داشت: اکنون باید منتظر دو هفته آینده باشیم و اگر آمار‌ها افزایش یافت، به معنای افزایش دید و بازدید‌ها و رعایت نکردن مردم است.

دبیر شورای سلامت اهواز ادامه داد: همه تمرکز مجموعه بهداشت روی انجام واکسیناسیون گروه‌های هدف و افزایش سرعت واکسیناسیون است و اگر واکسیناسیون در اهواز به ویژه برای سالمندان به طور کامل انجام شود، قطعا بسیاری از مرگ و میر‌ها کاهش خواهد یافت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار