اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط شرکت نفت و گاز کارون

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 | 10:35 ق.ظ
اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط شرکت نفت و گاز کارون مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط این شرکت به خانواده‌های مناطق کم برخوردار اطراف تأسیسات خبر داد.

مدیرعامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون از اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی توسط این شرکت به خانواده‌های مناطق کم برخوردار اطراف تأسیسات خبر داد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون،  مهندس مفیدی افزود: این اقدام در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص همیاری و مشارکت در کمک به معیشت هموطنان نیازمند و در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت، همزمان با ماه مبارک رمضان انجام گرفت.

وی افزود: از این تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی طی آیینی با حضور فرماندار و برخی مسئولین محلی شهرستان کارون به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کارون تحویل گردید.

مهندس مفیدی تهیه و طبخ بیش از ۷۵۰۰ پرس افطاری وغذای گرم و توزیع آن در روستاها و مناطق کم برخوردار اطراف تأسیسات در ماه مبارک رمضان با محوریت پایگاه بسیج  و کمکهای مالی کارکنان شرکت را بخش دیگری از خدمات شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون برشمرد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در کنار رسالت خطیر تولید نفت و گاز، نسبت به انجام مسئولیت های اجتماعی خود در قبال جامعه شهری و روستایی حوزه فعالیت اهتمام داشته که کمک به توسعه فضاهای آموزشی و مذهبی، توسعه فضای سبز، توزیع بسته های فرهنگی و نوشت افزار، همکاری درفعالیتهای بهداشتی و ضدعفونی اماکن شهری و روستایی، توزیع اقلام بهداشتی و آبرسانی به روستاهای همجوار تاسیسات بخشی از فعالیتهای این شرکت در سالیان اخیر می باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار