خرید تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار تن محصول کلزا از کشاورزان خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 | 12:03 ب.ظ
خرید تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار تن محصول کلزا از کشاورزان خوزستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برداشت اراضی آبی کلزا در استان خوزستان به پایان رسیده و تنها برداشت ۳ هزار هکتار از اراضی دیم کلزا باقی مانده است.  تورج نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص آخرین وضعیت برداشت گندم و کلزا در استان خوزستان، اظهار کرد: محصول بیش از ۹۷ درصد […]

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: برداشت اراضی آبی کلزا در استان خوزستان به پایان رسیده و تنها برداشت ۳ هزار هکتار از اراضی دیم کلزا باقی مانده است.

 تورج نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص آخرین وضعیت برداشت گندم و کلزا در استان خوزستان، اظهار کرد: محصول بیش از ۹۷ درصد از مزارع کلزا شامل ۶٢ هزار هکتار، برداشت شده است و تاکنون بیش از یک صد هزار و ۵۰۰ تن کلزا توسط مراکز خرید تضمینی و کارخانه‌های روغن‌کشی از کشاورزان خریداری شده است.

وی گفت: برداشت اراضی آبی کلزا در استان خوزستان به پایان رسیده و تنها برداشت ۳ هزار هکتار از اراضی دیم کلزا باقی مانده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به افزایش میزان تولید کلزا نسبت به سال زراعی گذشته، بیان کرد: در سال زراعی گذشته، ۶٨ هزار تن کلزا خریداری شد که امسال این میزان تاکنون به یک صد هزار و ۵۰۰ تن افزایش یافته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار