روابط عمومی‌ها نبض سازمان‌ هستند

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 | 10:34 ق.ظ
روابط عمومی‌ها نبض سازمان‌ هستند در جلسه ای با حضور علیرضا کریمی سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان، عبداله ابول پور، مدیر عامل شرکت گاز خوزستان و پرسنل روابط عمومی گاز استان از زحمات و تلاش های یک ساله ی روابط عمومی این شرکت تقدیر شد.

این جلسه‌ به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، علی‌رضا کریمی ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی از تلاش‌های صورت گرفته در گاز خوزستان تقدیر کرد و گفت: با توجه به درصد بالای گازرسانی به شهرها و روستاهای استان، روابط عمومی این شرکت باید با تمام توان دستاوردهای بدست آمده را با استفاده از ابزارهای مختلف اطلاع رسانی کند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نبض سازمان هستند، افزود: رسالت روابط عمومی در مواجهه با ذینفعان درون و برون سازمانی باید از توازن برخوردار باشد، تا کسب رضایتمندی مراجعین حاصل شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان پس نشست صمیمی با پرسنل روابط عمومی شرکت گاز خوزستان از واحدهای میزخدمت، مانیتورینگ و اندازه گیری این شرکت بازدید کرد.

مدیر عامل این شرکت ضمن تبریک این روز گفت: استان خوزستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری در زمینه‌ی روابط عمومی است که باید به آنها توجه شود.

ابول پور با اشاره به اینکه استان خوزستان پس از استان‌های تهران و اصفهان سومین مصرف کننده گاز در کشور است، افزود: در سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد متر مکعب مصرف گاز داشته‌ایم.

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان با بیان اینکه این شرکت از استانداردهای کیفی در سیستم‌های مدیریتی استفاده می‌کند، تصریح کرد: بیش از ۹۸ درصد از استان خوزستان گازرسانی شده است که این امر ضرورت تقویت ارتباط اثربخش با مشتریان سازمان را می‌طلبد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار