مسئولان بابت وظایف ذاتی خود بر مردم منت نگذارند؛

واکنش تند نماینده اهواز به اظهارات معاون آبفا در مورد غیزانیه

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 | 18:21 ب.ظ
واکنش تند نماینده اهواز به اظهارات معاون آبفا در مورد غیزانیه اهواز- رئیس مجمع نمایندگان خوزستان نسبت به اظهارات معاون آبفای این استان در خصوص مردم غیزانیه واکنش تندی نشان داد.

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: معاون آبفای خوزستان اعلام کرده است که «در سال‌های گذشته از همه جا برای مردمغیزانیه ارزاق و کمک‌های مردمی ارسال شده ولی بسیاری از اهالی مایل به حل بحران نبودند و اکنون هم دنبال جلب توجه هستند» که این ادبیات برای مسئولی که باید خدمت‌رسانی به مردم را جزو وظایف ذاتی خود بداند، صحیح نیست.

وی افزود: هرگونه خدمات‌رسانی به مردم نباید از موضع منت‌گذاری بر آنها باشد؛ همچنین هیچ مسئولی نباید با ادبیات غلط و بی‌ادبانه خدمات‌رسانی‌های خود را اعلام کند چرا که مردم ولی‌نعمت همه ما هستند و شأن بسیار بالایی دارند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: آب شرب نیاز اولیه هر بشر است و معاون آبفای استان خوزستان نباید با چنین ادبیاتی نسبت به مردم اظهارنظر کند زیرا این صحبت‌ها واقعاً اظهاراتی بی‌شرمانه است.

حسینی تأکید کرد: معاون آبفای خوزستان باید اظهارات خود را تکذیب کند یا در غیر این صورت ضمن عذرخواهی حرف‌هایش را اصلاح کند؛ در نهایت نیز مدیران آبفای خوزستان نیز نسبت به عزل وی هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

وی عنوان کرد: نیازهای مردم غیزانیه باید مانند سایر مناطق برطرف می‌شد، گرچه کار آب‌رسانی به این منطقه دیر انجام شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان بیان کرد: با وجود اظهارنظرهای مسئولان وقت استانداری و آبفا اما چند روستای غیزانیه آب پایداری ندارند و از تنش آبی رنج می‌برند؛ بنابراین هیچ مسئولی امروز نباید به مردم توهین کند چرا که خدمت‌رسانی وظیفه مسئولان است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار