شهرداری منطقه ۲

ادامه بازدیدهای میدانی مدیر منطقه ۲ از کیفیت خدمات رسانی در سطح منطقه

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 | 17:44 ب.ظ
ادامه بازدیدهای میدانی مدیر منطقه ۲ از کیفیت خدمات رسانی در سطح منطقه ادامه بازدیدهای میدانی مدیر منطقه ۲ از کیفیت خدمات رسانی در سطح منطقه

 

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از  اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی مدیر منطقه همراه با جمعی از مسئولین منطقه جهت بررسی مشکلات کیانشهر بازدید به عمل آوردند.

🔽وی با تأکید بر خدمات رسانی به شهروندان در زمینه فضای سبز و رفت و روب, لکه گیری آسفالت وجمع آوری نخاله های مازاد را خواستار شد.

🔽ایشان ضمن اعلام خبر افزود: با عنایت به بررسی و همچنین کنترل وضعیت خدمات شهری در سطح منطقه و رفع معضلات موجود در محلات و همچنین در حوزه نگهداشت شهر، این بازدیدها برنامه ریزی و اجرایی شده است .

🔽مدیر منطقه دو، با اشاره به اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با توجه به فرارسیدن فصل گرما، گفت: با توجه به اینکه آغاز فصل گرما باعث بروز برخی معضلات و آثار زیست محیطی در سطح شهر می گردد، لازم است تا نظارت و دقت بیشتری در روند ارائه خدمات در خصوص جمع آوری، انتقال و امحای پسماند، شست و شوی باکس های زباله، نظافت و پاکسازی معابر و اماکن عمومی، پاکسازی جوی ها و آبروهای سطح شهر و لایروبی کانال های فاضلاب صورت پذیرد. 

🔽مدیر منطقه دو در خاتمه با بیان اینکه فعالیتهای خدماتی در سطح منطقه به صورت دقیق ارزیابی می گردد، گفت: امیدواریم با انجام خدمات مناسب در واحدهای زیرمجموعه معاونت خدمات شهری بتوانیم خدمات ارزنده و مؤثری به شهروندان ارائه دهیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار