توسعه‌ی کشاورزی با کمک بسیج سازندگی در لالی

تاریخ انتشار: دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 | 11:26 ق.ظ
توسعه‌ی کشاورزی با کمک بسیج سازندگی در لالی امضای تفاهم نامه همکاری بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با جهاد کشاورزی برای توسعه طرح‌های اشتغالزای کشاورزی در لالی صورت گرفت.

 سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی خوزستان گفت: تفاهم نامه همکاری بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی برای تکمیل طرح احداث ایستگاه پمپاژ هارکله لالی امضا شده است.

او در ادامه بیان داشت: از آن جا که رسالت بسیج سازندگی توسعه و محرومیت زدایی است ادامه این طرح کمک شایانی به آبرسانی، جهش تولید و اشتغال در شهرستان لالی می‌کند.

خدارحم امیری زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: این طرح کشاورزی در سال ۱۳۸۶، در منطقه هارکله لالی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال جهت احداث ایستگاه پمپاژ، خط انتقال، شبکه آبیاری و کاشت نهال و با هدف گسترش تولیدات باغی، رفع محرومیت زدایی و اشتغال، آغاز شد.

او بیان داشت: جهاد نصر نیز از محل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، یک صد میلیارد ریال برای پیش روی این طرح اختصاص داد و در این طرح، ۴۵۰ بهره بردار مشغول و ۳ شرکت تعاونی تولید با اشتغالزایی برای یک هزار و ۵۰۰ نفر، شروع به فعالیت کرده اند.

 امیری زاده اظهار داشت: بیش از ۵ هزار تن انواع محصولات از جمله دستاورد‌های ایجاد طرح کشاورزی در لالی خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، همکاری بسیج سازندگی برای گسترش طرح‌های کشاورزی را موثر دانست و با بیان اینکه لالی دارای ظرفیت‌های کشاورزی بالایی ست، گفت: یکی از خروجی‌های این تفاهم نامه، رفع محرومیت در این شهرستان با توسعه طرح‌های زود بازده، دام و طیور، توسعه باغات و … خواهد بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار