رسانه ها می توانند در امیدباوری و شورآفرینی میان مردم نقش اثر بخشی داشته باشند

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 | 11:05 ق.ظ
رسانه ها می توانند در امیدباوری و شورآفرینی میان مردم نقش اثر بخشی داشته باشند رئیس کل دادگستری استان خوزستان در نشست صمیمی با شورای سیاست‌گذاری بسیج رسانه گفت: رسانه ها در حرکت به سوی بهبود وضعیت و ارتقای کیفی شرایط جامعه و همچنین در امیدباوری و شورآفرینی میان مردم می توانند نقش اثر بخشی داشته باشند. 🔶 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در […]

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در نشست صمیمی با شورای سیاست‌گذاری بسیج رسانه گفت: رسانه ها در حرکت به سوی بهبود وضعیت و ارتقای کیفی شرایط جامعه و همچنین در امیدباوری و شورآفرینی میان مردم می توانند نقش اثر بخشی داشته باشند.

🔶 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در این نشست اظهار داشت: رسانه‌ها همواره در شکل گیری جریانات مختلف برای انقلاب و حفظ دستاوردهای نظام موثر هستند و می توانند در حرکت به سوی بهبود وضعیت و ارتقای کیفی شرایط جامعه و همچنین امیدباوری و شورآفرینی میان مردم نقش اثر بخشی داشته باشند.

وی افزود: رسالت اصلی رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شفاف، نقد منصفانه، مطالبه‌گری از مسئولان و مهمترین آن ایجاد روحیه امید و نشاط و شادابی در بین مردم را به وجود آورند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرادی بیان داشت: رسانه ها همیشه باید تهدیدات علیه انقلاب اسلامی را به درستی شناسایی کرده که از عرصه‌های مقابله با دشمن کار رسانه‌ای است چرا که دشمن از هر اتفاق قصد سوء استفاده برای رسیدن به اهداف خود را دارد.

رئیس کل دادگستری خوزستان خاطر نشان کرد: در دوران کنونی که دشمن در دشمنی خود مصمم است و با تمام وجود در مقابل مردم ایران اسلامی ایستاده است، حفظ روحیه انقلابی و امید به آینده کشور برگ برنده در جهت مقابله با هجوم دشمن است که باید توسط رسانه برنامه ریزی و اجرا شود.

وی بیان داشت: پیشرفت‌های انقلاب در طی ۴۲ سال گذشته همه نشان از افق روشن این نظام است که آینده آن را روشن تر از امروز می‌داند و این اصلی ترین افقی است که باید رسانه از نظام برای خود ترسیم و به آن عمل کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرادی با تشریح عملکرد دستگاه قضایی خوزستان در رفع موانع اقتصادی از جمله تولید ،صنعت، کشاورزی و خدمات گفت : دادگستری خوزستان در سال گذشته در راستاء احقاق حقوق عامه با جدیت و مستمر پیگیری رفع موانع اقتصادی و حل مشکلات استان بوده و هر هفته ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان پرونده های اقتصادی مختلفی را به صورت ویژه مورد بررسی قرار داده و تصمیمات مطلوبی اتخاذ و موانع و مشکلات بنگاه های تولیدی و صنعتی خرد و کلان فراوانی که در استان فعالیت می کنند را رفع و حل نموده است و امسال این ستاد فعالیت خود را برای تحقق شعار تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گسترش خواهد داد.

وی در ادامه افزود: دستگاه قضایی استان تاکنون اقدامات بسیار مفیدی و گام های مؤثر و اثر بخشی در رفع موانع تولید و اشتغال و همچنین جلوگیری از تعطیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی زیادی در استان را برداشته است و تلاش کردیم در خوزستان چرخه تولید و صنعت متوقف نشود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرادی در خصوص ولایت پذیری بسیج اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی تمام وجودش را در حفظ تمام این نظام که همان ولایت فقیه بود هزینه کرد و نباید از این موضوع غافل شویم که اصلی ترین راه نجات ما ولایت پذیری است و نباید به گونه‌ای باشد که جلوتر از رهبری قدم برداریم که قطعاً ضربه خواهیم خورد.

بهمئی مسئول بسیج رسانه در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بسیج رسانه ، بر تعامل سازنده و همکاری با دستگاه قضایی خوزستان تاکید کرد.

در ادامه سرهنگ تمیمی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان خوزستان و اعضاء شورای سیاست‌گذاری بسیج رسانه به ارائه دیدگاه ها ، نظرات و پیشنهادات خود پیرامون نقش رسانه پرداختند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار