شهردار اهواز خطاب به مدیران ارتباطات : روابط عمومی ها باید از انتقادات استقبال کنند و نسبت به آگاهی بخشی به شهروندان اقدام کنند

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 | 10:04 ق.ظ
شهردار اهواز خطاب به مدیران ارتباطات : روابط عمومی ها باید از انتقادات استقبال کنند و نسبت به آگاهی بخشی به شهروندان اقدام کنند صبح امروز به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشستی با حضور شهردار اهواز، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و جمعی از مدیران روابط عمومی معاونت ها، مناطق و سازمان های شهرداری برگزار شد. ابراهیم نوشادی شهردار اهواز در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و […]

صبح امروز به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشستی با حضور شهردار اهواز، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و جمعی از مدیران روابط عمومی معاونت ها، مناطق و سازمان های شهرداری برگزار شد.

ابراهیم نوشادی شهردار اهواز در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، عنوان کرد: متاسفانه در شهر اهواز اغلب شاخص های شهری وضعیت مناسبی ندارند و این را مردم روزانه لمس و با آن زندگی می کنند.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: من با توجه به تعصب و احساس تکلیفی که در خود نسبت به شهر اهواز داشته ام، این مسئولیت را پذیرفته ام.

نوشادی تصریح کرد: بنده فردی تبلیغاتی نیستم و در انتقادات اخیر نیز هیچگونه واکنشی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی نداشته ام زیرا معتقد هستم باید زمینه ایجاد فضایی آزاد برای منتقدان فراهم کنند.

وی افزود: سیاست من به عنوان شهردار اهواز این است که حرف همه منتقدان را گوش دهم و روابط عمومی ها نیز نه تنها باید از انتقادات استقبال کند، بلکه باید نسبت به آگاهی بخشی آنها و شهروندان در راستای حل مشکلات موجود اقدام نمایند.

ابراهیم نوشادی با اشاره به لزوم ارتباط بی واسطه مسئولین و مردم گفت: درب اتاق شهردار همیشه به روی همه شهروندان حتی منتقدان باز است.

وی در ادامه اظهار کرد: روابط عمومی ها باید کارهای سنتی را کنار بگذارند و به حوزه فضای مجازی توجه بیشتری کنند تا شهروندان با سرعت و راحتی بیشتری بتوانند یک پل ارتباطی برای انعکاس مشکلات شهروندان در این بستر ایجاد نمایند.

شهردار اهواز بر تقدیر از پرسنل خدوم شهرداری تاکید وعنوان کرد: پیشنهاد می شود که به صورت مداوم از پرسنل خدوم و نمونه و همچنین بازنشستگان تقدیر صورت گیرد تا در راندمان کاری آنها و توجه ویژه پرسنل به بحث تکریم ارباب رجوع تاثیر مثبت داشته باشد.

نوشادی در پایان بیان کرد: پیشنهادات خوبی در این جلسه مطرح شد که حتماً باید انجام شوند و من نیز از اجرای انها حمایت می کنم.

امیر آهن جان، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز نیز در این نشست ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت: روابط عمومی ها چشم و گوش یک سازمان و منعکس کننده خدمات سازمان ها به شهروندان هستند.

وی افزود: مدیران روابط عمومی در شهرداری اهواز علاوه بر وظایف داخلی خود، باید مشکلات شهروندان را به گوش مسئولان و مدیران منتقل کنند.

امیر آهنجان در پایان به موضوع کاهش بودجه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: باتوجه به موج چندباره تورم و گرانی در جامعه، متاسفانه بودجه روابط عمومی در سال گذشته و امسال نه تنها افزایش نداشته بلکه با کاهش روبرو شده است که نیاز است شهردار محترم توجه ویژه ای به این امر داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار