تاکید شهردار اهواز بر لزوم بررسی مداوم مسائل درآمدی مناطق

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 | 12:39 ب.ظ
تاکید شهردار اهواز بر لزوم بررسی مداوم مسائل درآمدی مناطق بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، جلسه کمیته درآمدی بخش های مختلف شهرداری اهواز با حضور شهردار اهواز و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد. ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز در این جلسه با تاکید بر لزوم بررسی مرتب مسائل مالی و درآمدی در مناطق، عنوان کرد: مدیران مناطق باید به […]

بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، جلسه کمیته درآمدی بخش های مختلف شهرداری اهواز با حضور شهردار اهواز و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد.

ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز در این جلسه با تاکید بر لزوم بررسی مرتب مسائل مالی و درآمدی در مناطق، عنوان کرد: مدیران مناطق باید به صورت ویژه موضوع کسری های بودجه را پیگیری کنند تا در پرداخت مطالبات با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: شهردار منطقه در طول روز درگیر روزمرگی های منطقه است و معاونت های مربوطه باید با مدیران مرکز هماهنگی لازم را داشته باشند که در جلسات ارائه گزارش ها دقیق و با راهکار باشد.

نوشادی خاطرنشان کرد: در بسیاری از کلانشهرهای کشور شهردار منطقه درگیر گزارش ها و راهکارهای درآمدزایی نیست اما متاسفانه در سیستم شهرداری اهواز همه چیز را از شهردار منطقه می خواهند که این مشکل باید اصلاح شود.

شهردار اهواز بیان کرد: مدیران مناطق برای جذب سرمایه گذاران با احترام و وقت کافی با آنها جلساتی را برگزار کنند که احساس خوبی نسبت به شهرداری داشته و با خیال راحت برای شهر هزینه کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار