نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:

حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است / امنیت مطلوب در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 | 11:13 ق.ظ
حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است / امنیت مطلوب در خوزستان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات را ضامن اقتدار، بقا و استمرار نظام جمهوری اسلامی دانست.

 آیت‌الله محسن حیدری در دیدار با فرمانده انتظامی خوزستان و رئیس عقیدتی سیاسی، جانشین و معاون هماهنگ کننده این نیرو اظهار کرد: به رغم توطئه‌های مختلف دشمنان در حضور مردم در انتخابات ضامن اقتدار و بقای نظام جمهوری اسلامی ناامن جلوه دادن کشور خصوصاً در استان، اما شاهد امنیت مطلوبی در این استان هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت نیروی انتظامی زیاد است، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن اقتدار، بقا و استمرار نظام جمهوری اسلامی است و باید موانع را با تمام قدرت از بین ببریم تا مردم حضوری پرشور در انتخابات داشته باشند، البته ویروس منحوس کرونا یکی از موانع به شمار می‌رود و مسئولان مربوطه باید تدابیری بیندیشند تا مردم با خیال آسوده در انتخابات شرکت کنند.

آیت‌الله حیدری با بیان اینکه مقوله امنیت در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نقش مهمی دارد و به سازمان‌های متعددی مربوط بوده و نیروی انتظامی به عنوان پیشانی آن محسوب می‌شود، اظهار داشت: نیروی انتظامی همچون گذشته امنیت انتخابات امسال را به نحوه مطلوب فراهم آورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش ائمه جمعه و جماعات، روحانیون، بازاریان، معلمان و حتی ورزشکاران در مقوله امنیت پایدار اشاره و تصریح کرد: کاهش وقوع جرایم در ماه مبارک رمضان برای ما خبر بسیار مسرت بخشی است.

افزایش ۱۱ درصدی کشف مواد مخدر

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان نیز در این نشست به برقراری امنیت در ایام ماه رمضان و شب‌های قدر با تلاش با همکاری اداره اطلاعات، سپاه و… اشاره کرد و افزود: با انجام برنامه ریزی‌های منسجم و تدابیر اندیشیده شده نماز عید سعید فطر در کمال آرامش و امنیت بدون هرگونه حواشی برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی جرایم خشن در سطح استان بیان کرد: در ماه مبارک رمضان شاهد کشف نزدیک به ۲ تن انواع مواد مخدر و افزایش ۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته بودیم.

سردار صالحی به اجرای طرح جمع آوری سلاح غیرمجاز در استان اشاره کرد و ادامه داد: در راستای این طرح‌ها که در ماه مبارک رمضان اجرا شد، ۴۳۴ قبضه انواع سلاح جمع‌آوری شده که ۱۶۳ قبضه آن جنگی و ۲۷۱ قبضه اسلحه شکاری بوده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار