مدیرعامل نفت و گاز مارون خبر داد:

واگذاری تعمیرات اساسی ماشین‌­آلات فرایندی کمتر از ۴۰۰۰ اسب بخار به شرکت­‌های توانمند ایرانی

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 | 10:53 ق.ظ
واگذاری تعمیرات اساسی ماشین‌­آلات فرایندی کمتر از ۴۰۰۰ اسب بخار به شرکت­‌های توانمند ایرانی مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از برنامه‌ریزی جهت برونسپاری کامل تعمیرات اساسی ماشین‌آلات زیر ۴ هزار اسب بخار این شرکت در سال ۱۴۰۰ با هدف تعامل با بخش خصوصی و رفع موانع تولید خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، مهندس حمید کاویان با بیان اینکه بخش […]

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از برنامه‌ریزی جهت برونسپاری کامل تعمیرات اساسی ماشین‌آلات زیر ۴ هزار اسب بخار این شرکت در سال ۱۴۰۰ با هدف تعامل با بخش خصوصی و رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، مهندس حمید کاویان با بیان اینکه بخش عمده ماشین‌آلات فرایندی این شرکت را تیپ زیر ۴ هزار اسب بخار تشکیل داده و تعمیرات اساسی به هنگام آن می‌تواند تولید پایدار را تضمین کند، گفت: پس از انجام ارزیابی‌های دقیق، برنامه مذکور را در دستور کار قرار دادیم تا در کنار حصول اطمینان از راهبری”بی مانع” فرایند تولید، سطح تعامل با بخش خصوصی مرتبط را وارد فاز جدیدی نموده و بدین ترتیب کسب و کارهای پایین دستی را رونق بخشیم.

وی افزود: در حال حاضر کارگروه تعمیراتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در حال تدوین ۳۴ شرح کار برای انجام تعمیرات اساسی ۳۱۵ تجهیز دوار زیر ۴ هزار اسب بخار در سال پیش رو است که برای اولین بار در این سطح گسترده توسط یک شرکت بهره‌بردار به انجام می­رسد.

مهندس کاویان ابراز امیدواری کرد که بتوان تا حد امکان از ظرفیت پیمانکاران بومی خوزستان در این پروژه بهره برده و فرصت‌های شغلی مستقیم و غیر مستقیم قابل توجهی را برای جوانان استان فراهم آورد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار