اجرای برنامه‌های فرهنگی پر محتوا و مناسب برای قضات خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 | 12:11 ب.ظ
اجرای برنامه‌های فرهنگی پر محتوا و مناسب برای قضات خوزستان رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی پر محتوا و مناسب در زمینه افزایش انگیزه قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با هدف ایجاد انگیزه و همچنین رشد و شکوفایی ابعاد معنوی قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان باید با بهره‌گیری از ابزار‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی پر محتوا و مناسب ارتقای کارآمدی دادگستری را توسعه داد.

او با بیان اینکه در برنامه ریزی‌های فرهنگی باید ارزیابی دقیقی از نیاز‌ها و انتظارات فرهنگی قضات و کارکنان و خانواده آنان صورت گیرد و تدوین و اجرای این برنامه‌ها باید اثر گذاری بالای داشته باشد، افزود: به منظور دستیابی به تعامل و جلب مشارکت خانواده‌های قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان برنامه‌های مختلف آموزشی، حمایتی و فرهنگی برگزار و موجبات تعالی و تقویت بنیان خانواده‌های آنان را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی بیان داشت: به هر اندازه‌ی که در مباحث فرهنگی بتوانیم به صورت فعال و کاربردی عمل نمائیم به همان میزان در رسیدن به نتایج و دست یابی به هدف گذاری‌ها موفق خواهیم شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار