اولویت پژوهش و مطالعات تحقیقاتی در خصوص مسایل اجتماعی استان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 | 09:56 ق.ظ
اولویت پژوهش و مطالعات تحقیقاتی در خصوص مسایل اجتماعی استان استاندار خوزستان گفت: پژوهش و مطالعات تحقیقاتی در خصوص مسایل اجتماعی خوزستان باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه‌شنبه در کارگروه آموزش و پژوهش فن‌آوری بیان کرد: باید از افراد عالم برای تهیه گزارش در این‌خصوص کمک‌گرفته شود و نتایج آن به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه باید از نتایج این پژوهش‌ها در سطح اجرا و شورای تامین، برای حل مشکلات و مسایل اجتماعی خوزستان استفاده شود ، افزود: همیشه برای حل مشکلات نباید از اجبار و برخورد قهری استفاده کرد، می توان با استفاده از مطالعات پژوهشی و علمی این مشکلات را ریشه‌ای حل نمود.

استاندار خوزستان با اشاره به برخی از آسیب های اجتماعی ادامه داد: می‌توان در خصوص خودکشی، طلاق و یا فرهنگ‌ نادرست استفاده از اسلحه در آیین‌ها در خوزستان که کشته و زخمی زیادی را برجا گذاشته پژوهش انجام شود.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: در ایام عید فطر امسال به دلیل شیوع کرونا ، نشست‌های زیادی با شیوخ و بزرگان طوایف خوزستان برای جلوگیری از دید وبازدید برگزار، و اطلاع رسانی گسترده انجام دادیم اما متاسفانه موارد زیادی از دید و بازدید در این ایام در استان گزارش شد.

وی گفت: می‌توان در این خصوص پژوهش و تحقیق شود که چرا در شرایط بحرانی از دستورالعمل ها در جامعه پیروی نمی شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: کارگروه آموزش و پژوهش خوزستان یک ماه فرصت دارد تا برنامه‌های پژوهشی امسال را مشخص و اعلام کند.

وی افزود: اولویت پژوهش‌ها نیز باید در خصوص آسیب‌های اجتماعی استان به ویژه در مورد خودکشی و استفاده از فرهنگ غلط استفاده از اسلحه و تیراندازی در آیین‌ها باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار