پیام تبریک به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 | 10:12 ق.ظ
پیام تبریک به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی توجه به اهمیت موزه‌ها به‌عنوان مؤثرترین شاخص توسعه پایدار سبب گردید تا کمیته بین‌المللی موزه‌ها، ۱۸ می هرسال را به نام روز جهانی موزه در تقویم جهانی ثبت نماید. این روز در کشورمان آغاز هفته گرامی داشت میراث فرهنگی نیز می‌باشد. میراث فرهنگی سرمایه ملی و بیانگر هویت و اصالت و عظمت تاریخ باشکوه کشورمان […]

توجه به اهمیت موزه‌ها به‌عنوان مؤثرترین شاخص توسعه پایدار سبب گردید تا کمیته بین‌المللی موزه‌ها، ۱۸ می هرسال را به نام روز جهانی موزه در تقویم جهانی ثبت نماید. این روز در کشورمان آغاز هفته گرامی داشت میراث فرهنگی نیز می‌باشد.
میراث فرهنگی سرمایه ملی و بیانگر هویت و اصالت و عظمت تاریخ باشکوه کشورمان است و صیانت از این میراث گران‌بها وظیفه ملی و حفظ ارزش‌ها و معرفی هر چه‌بهتر آن توجه بیشتر مسئولان و عنایت ویژه دوستداران و مردم فرهیخته منطقه آزاد اروند را می‌طلبد. بزرگداشت این هفته انگیزه‌ای جهت تقدیر و تشکر از تلاش‌های ارزنده فعالان و دست‌اندرکاران این عرصه است.
سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تبریک این روز و یادآوری نقش موزه‌ها در حفظ و صیانت از میراث فرهنگی و تأکید بر شعار امسال هفته میراث فرهنگی که «آینده موزه‌ها، بازیابی و تجسم مجدد» می‌باشد، آرزومند است روزهای پیش رو سرشار از بهروزی و سلامت و سازندگی برای فعالان و دوستداران میراث فرهنگی منطقه آزاد اروند باشد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار