استاندار خوزستان تاکید کرد؛

فرمانداران و مدیران آب و برق و جهاد کشاورزی مراقبت کنند کشت غیرمجاز انجام نشود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 | 21:47 ب.ظ
فرمانداران و مدیران آب و برق و جهاد کشاورزی مراقبت کنند کشت غیرمجاز انجام نشود استاندار خوزستان گفت: فرمانداران و مدیران آب و برق و جهاد کشاورزی مراقبت کنند کشت غیرمجاز انجام نشود که دچار مشکل نشویم در غیر این صورت خود کشاورزان بزودی به دلیل کمبود آب و در پی آن از بین رفتن کشت خود متضرر میشوند.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در نشست قرارگاه های محرومیت زدایی با اشاره به منع کشت شلتوک به دلیل خشکسالی شدید گفت: فرمانداران و مدیران آب و برق و جهاد کشاورزی مراقبت کنند کشت غیرمجاز انجام نشود که دچار مشکل نشویم در غیر این صورت خود کشاورزان بزودی به دلیل کمبود آب و در پی آن از بین رفتن کشت خود متضرر میشوند.

وی افزود: اقدامات خوبی برای تامین منابع مورد نیاز برای حل مشکلات آب و فاضلاب و روان آب ها و آب های سطحی صورت گرفته است و امیدواریم به نتیجه نهایی برسد و دولت همه توان خود را برای اینکار گذاشته است و شدیدا پیگیر موضوع هستیم و شخصا با معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیران نیرو، کشور و نفت صحبت و پیگیری داشتم که روند موضوع خوب پیش رفته است.

استاندار خورستان اظهار داشت: برای جبران مطالبات مربوط به خسارت کشاورزان در سیل ۹۸ نیز پیگیر هستیم و امیدواریم این مطالبات پرداخت شود.

سلیمانی بیان کرد: امسال با توجه به خشکسالی شدید اولویت اول ما آب شرب است و فرمانداران و مدیران در این زمینه توجه داشته باشند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: زمانی که اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی که برای پروژه های جمع آوری آبهای سطحی اهواز و ماهشهر ابلاغ شود این اعتبار به جای هزینه در پروژه های متعدد در یک پروژه مهم که قابل تکمیل باشد هزینه شود.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار