نرخ دلار در صرافی‌های بانکی به ۲۲ هزار و ۳۴۸ تومان کاهش یافت

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 | 14:51 ب.ظ
نرخ دلار در صرافی‌های بانکی به ۲۲ هزار و ۳۴۸ تومان کاهش یافت نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز (چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه) با ۱۴۷ تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به رقم ۲۲ هزار و ۳۴۸ تومان رسید.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از خبرنگار اقتصادی ایرنا، قیمت فروش یورو نیز در ساعت ۱۳ امروز  با ۵۳ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به رقم ۲۷ هزار و ۶۹ تومان رسید. امروز قیمت خرید هر دلار ۲۲ هزار و ۱۲۷ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۶ هزار و ۵۳۰ تومان بود. علاوه بر این، نرخ خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۲ هزار و ۲۲۵ تومان و نرخ فروش آن ۲۲ هزار و پنج تومان اعلام شد.  همچنین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۷ هزار و ۱۲۳ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۶ هزار و ۸۵۵ تومان اعلام شد.

در سامانه سنا نیز دلار ۲۲ هزار و ۷۴ تومان و  یورو ۲۶ هزار و ۹۳۵ تومان قیمت خورده است. همچنین در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۴ هزار و ۹۵۵ تومان فروخته و حواله دلار به قیمت ۲۰ هزار و ۴۱۵ تومان معامله شد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از ایرنا، با توجه به تحولات سیاست خارجی و افزایش امیدواری به موفقیت مذاکرات وین، آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در سایر کشورها و کاهش سفته‌بازی در بازار ارز، قیمت انواع ارز در هفته‌های اخیر روند کاهشی داشته است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار