رییس مرکز بهداشت خوزستان:

۲.۷ درصد از جمعیت هدف خوزستان در مقابل کرونا واکسینه شدند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 | 10:51 ق.ظ
۲.۷ درصد از جمعیت هدف خوزستان در مقابل کرونا واکسینه شدند دکتر سیدمحمد علوی در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: تاکنون ۶۴ درصد از افراد بالای ۸۰ سال، ۵۴ درصد افراد ۷۵ تا ۷۹ سال و ۳۴ درصد افراد ۷۰ تا ۷۴ سال خوزستان در مقابل کرونا واکسینه شده اند. وی افزود: حدود ۹۱ درصد پرسنل درمان، ۹۴ درصد کارکنان بهداشت، ۵۰ درصد بیماران خاص و ۹۲ درصد جانبازان […]

دکتر سیدمحمد علوی در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: تاکنون ۶۴ درصد از افراد بالای ۸۰ سال، ۵۴ درصد افراد ۷۵ تا ۷۹ سال و ۳۴ درصد افراد ۷۰ تا ۷۴ سال خوزستان در مقابل کرونا واکسینه شده اند.

وی افزود: حدود ۹۱ درصد پرسنل درمان، ۹۴ درصد کارکنان بهداشت، ۵۰ درصد بیماران خاص و ۹۲ درصد جانبازان بالای ۵۰ درصد استان تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان همچنین از واکسیناسیون ۱۲۶ هزار نفر از مردم استان در مقابل کرونا طی سه ماه گذشته خبر داد.

وی افزود: گرچه رقم افراد واکسینه شده در خوزستان قدری پایین است ولی با توجه به اینکه واکسیناسیون به صورت هدفمند انجام می شود و افراد پرخطر تحت پوشش قرار می گیرند انتظار می رود مرگ و میر ناشی از کرونا در خوزستان ۷۵ تا ۸۰ درصد کاهش یابد.

علوی گفت: با برنامه‌ریزی انجام ‌شده در خوزستان تلاش شد به گونه ای عمل شود که در محل‌ های واکسیناسیون تجمعی صورت نگیرد و افراد به دور از هر گونه استرس‌ و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واکسن خود را دریافت کنند.

در حال حاضر ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در حالت زرد قرار دارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار