مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

نقش دستگاه های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در تحقق شعار محوری سال بی بدیل است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 | 11:20 ق.ظ
نقش دستگاه های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در تحقق شعار محوری سال بی بدیل است مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان، نقش دستگاه های حوزه وزارت متبوع را در امید آفرینی و تحقق شعار محوری سال، بی بدیل خواند.
به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، “ارسلان غمگین” در حاشیه دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان و در سال ۱۴۰۰ ،که صبح سه شنبه ۲۸ اردیبهشت در محل سالن اجتماعات اداره کل با حضور “علیرضا ورناصری” نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، “سیدنوراله حسن زاده” معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور مدیران عضو این شورا برگزار گردید، به نقش مؤثر دستگاه های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در تحقق شعار محوری سال اشاره کرد و گفت: باید در سال “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها” با خلاقیت، ایده پردازی و امیدآفرینی برای شکوفایی و پیشرفت استان با اهتمام بیشتری گام برداریم.
وی نام گذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها”  از سوی مقام عظمای ولایت را هوشمندانه و مدبرانه توصیف کرد و افزود: خوزستان به لحاظ دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های مهم در کشور و منطقه، همچون دسترسی به آبهای آزاد، وجود بنادر بین المللی، راه آهن و فرودگاه و پتروشیمی، و همچنین منابع عظیم خدادادی در بخش های مختلف کشاورزی، خدمات، صنعت نفت و انرژی، ترانزیت و تجارت می تواند در تحقق منویات مقام معظم رهبری نقش آفرینی نماید.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان دعوت کرد همانند گذشته با رویکرد مثبت نسبت به حل مسائل و مشکلات مردم، کمک و خدمت صادقانه به آنها و رفع موانع و بروکراسی های اداری بر مبنای قانون، از هیچ کوششی دریغ نکنند.
رییس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های اجرایی حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تاکید کرد: ما خدمتگزار مردمی هستیم که دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده اند. مردمی که در سخت ترین شرایط اقتصادی همچنان پای آرمان های خود مانده و خواهند ایستاد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه، می بایست نظارت دقیق و موثری روی پایداری مشاغل صورت گیرد و واحدهای مشکل دار به صورت جدی رصد شوند، افزود: اگر می خواهیم شعار سال تحقق یابد، لازمه آن رفع مشکل واحدهای مشکل دار، اشتغال پایدار و راه اندازی واحدهای جدید است.
غمگین یاد آور شد: باید تعامل خوب و سازنده ای میان مدیران این شورا برقرار شود و خروجی جلسات منتج به نتیجه های مثبت شود تا مردم بتوانند خروجی مثبت تصمیم گیری های صحیح را مشاهده و در این راستا، با رغبت بیشتر و انگیزه مضاعف نسبت به ایفای نقش و انجام فعالیتهای خود در عرصه های مختلف بپردازند.
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار