استاندار خوزستان: مدیرانی که به تعهدات خود عمل نکنند به دادگستری معرفی می شوند / پیگیری حل مشکل آب شرب ایذه و دهدز/ عملیات اجرایی جاده اهواز، ایذه، لردگان به زودی با حضور مقامات کشوری آغاز میشود

تاریخ انتشار: شنبه 1 خرداد 1400 | 10:04 ق.ظ
استاندار خوزستان: مدیرانی که به تعهدات خود عمل نکنند به دادگستری معرفی می شوند / پیگیری حل مشکل آب شرب ایذه و دهدز/ عملیات اجرایی جاده اهواز، ایذه، لردگان به زودی با حضور مقامات کشوری آغاز میشود استاندار خوزستان گفت: از امروز هر تعهدی که مدیران برای اجرای پروژه ها بدهند و صورت جلسه شود در صورتی که در موعد مقرر تعهد داده شده محقق نشود مشروط به اینکه ثابت شود تعلل رخ داده بر اساس نظر کارگروه فنی به دلایل غیرموجه بوده مدیر مربوطه به دادگستری و دادستانی معرفی خواهد شد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان نشست مشترک شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان ایذه روز جمعه به ریاست قاسم سلیمانی دشکی استاندار خوزستان در شهرستان ایذه برگزار شد.

استاندار خوزستان در خصوص این نشست توضیح داد: پیرو جلسه ای که قبل از عید در ارتباط با بررسی مسائل و پروژه های ایذه در استانداری با حضور نماینده مجلس و مدیران استانی داشتیم امروز جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان در ایذه تشکیل شد و چند پروژه اساسی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پروژه ها در زمینه آب شرب برای دهدز و روستاهای اطراف و همچنین شهر ایذه و روستاهای اطراف آن بود و با تدوین جدول زمانی مشخص تصمیماتی اتخاذ شد و مدیران تعهد کردند که در زمان تعیین شده پروژه ها را به ثمر برسانند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: از امروز هر تعهدی که مدیران برای اجرای پروژه ها بدهند و صورت جلسه شود در صورتی که در موعد مقرر تعهد داده شده محقق نشود مشروط به اینکه ثابت شود تعلل رخ داده بر اساس نظر کارگروه فنی به دلایل غیرموجه بوده مدیر مربوطه به دادگستری و دادستانی معرفی خواهد شد.

سلیمانی عنوان کرد: برای اجرای پروژه آبرسانی دهدز و ایذه فرماندار و مدیران راهکار میانه ارائه دادند و قرار شد در طول یک هفته کار کارشناسی انجام شود که اگر قابل اجرا بود آن را اجرا کنیم و سریعتر مشکل آب برطرف شود.

استاندار خوزستان اظهار داشت: در ارتباط با جاده ها توسط اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مباحث خوبی مطرح شد. از مهمترین مباحث جاده ایذه، دهدز، لردگان بود که در چهار یا پنج واریانت اداره کل راهداری عملیات را شروع کرده که مجموعا ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر را تحت پوشش قرار می دهد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: کار بزرگی که در دست پیگیری است پروژه ساخت جاده اهواز، ایذه، لردگان است که مسیر آن به چهارمحال و اصفهان می رسد و به زودی عملیات اجرایی آن با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان ملی و استانی آغاز خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: منابع مالی خوبی برای این پروژه دیده شده است از جمله استفاده از ماده ۵۶ و مشارکت بانک رفاه و بودجه مصوب مجلس که جمعاً حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بودجه امسال این پروژه است؛ بخش مهمی از این پروژه تونل سازی است که حدود ۲۶ تا ۲۷ کیلومتر را شامل شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار