گزارش معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز از آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید چمران

تاریخ انتشار: شنبه 1 خرداد 1400 | 21:24 ب.ظ
  گزارش معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز از آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید چمران معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز درخصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید چمران (میدان دانشگاه) گفت: تقاطع غیر همسطح شهید چمران پس از تقاطع غیر همسطح شهید کجباف بزرگ ترین پروژه عمرانی در حال اجرای شهرداری و یکی از استراتژیک ترین پروژه های عمرانی سال های اخیر اهواز است چون این میدان محل اصلی تقسیم […]

گزارش معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز از آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید چمران

معاون فنی عمرانی شهرداری اهواز درخصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید چمران (میدان دانشگاه) گفت: تقاطع غیر همسطح شهید چمران پس از تقاطع غیر همسطح شهید کجباف بزرگ ترین پروژه عمرانی در حال اجرای شهرداری و یکی از استراتژیک ترین پروژه های عمرانی سال های اخیر اهواز است چون این میدان محل اصلی تقسیم ترافیک بلوار گلستان و شریان های خروجی و ورودی از این میدان است.
عباس دغاغله تصریح کرد: تقاطع غیرهمسطح شهید چمران قرار است تمام مسیرهای تردد را از سه جهت تامین کند و چون هیچ توقف و چراغ قرمزی در این تقاطع باقی نمی ماند، در روان سازی ترافیک نقش مهمی را ایفاء می کند.
وی افزود: تمرکز این پروژه در حال حاضر روی پل اصلی محور گلستان به امانیه است که تاکنون ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ درصد از قطعات سگمنت های یک باند از عرشه پل ساخته شده و بیش از ۷۲ درصد آن ها نصب شده است.

وی با اشاره به وجود تاسیسات مهم زیربنایی در زیر میدان دانشگاه ، بلوار گلستان و تاثیر آن بر روند اجرای این پروژه عنوان کرد: اهمیت بلوار گلستان و میدان دانشگاه باعث شد تا این میدان گالریی از همه تاسیسات ممکن در یک شهر باشد و اجرای پروژه عمرانی را با این چنین حجمی با مشکل روبرو کند.

دعاغله خاطرنشان کرد: عبور تاسیسات زیاد زیرزمینی در میدان دانشگاه از جمله لوله های گاز ،آب، فاضلاب، فیبر نوری، تقسیمات کابل های مخابراتی ، عبور برق فشار قوی از بالای میدان و عبور تاسیسات از زیر این میدان، باعث شده تا پروژه با کندی پیش برود ولی در تعامل با دستگاه های مختلف از جمله برق منطقه ای،گاز ،آب و فاضلاب و با کمک استانداری خوزستان توانستیم بیش تر مشکلات را برطرف کنیم.

وی در پایان رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای شهرداری اهواز برشمرد و افزود: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاهترین بازده زمانی با اتمام عملیات نصب قطعات سگمنت عرشه درتمام محورها موجبات خشنودی همشهریان را فراهم سازیم.

گفتنی است پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید چمران (میدان دانشگاه) اهواز پروژه چند سطحی است که کلیه مسیرهای تردد شهری در آن محدوده را از مشکل ترافیک درحد بسیار مطلوبی مرتفع می نماید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار