بیماران خاص در خوزستان نسبت به تزریق نوبت دوم واکسن کرونا اقدام کنند

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 خرداد 1400 | 10:47 ق.ظ
بیماران خاص در خوزستان نسبت به تزریق نوبت دوم واکسن کرونا اقدام کنند بیماران خاص در خوزستان طبق سند ملی واکسیناسیون می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی تعیین شده نسبت به تزریق نوبت دوم واکسن کرونا اقدام کنند.  نوبت دوم تزریق واکسن کرونای بیماران خاص در روزهای شنبه و یکشنبه یکم و دوم خردادماه انجام خواهد شد. در اطلاعیه این مرکز بهداشتی آمده است: واکسیناسیون بیماران خاص شامل […]

بیماران خاص در خوزستان طبق سند ملی واکسیناسیون می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی تعیین شده نسبت به تزریق نوبت دوم واکسن کرونا اقدام کنند.

 نوبت دوم تزریق واکسن کرونای بیماران خاص در روزهای شنبه و یکشنبه یکم و دوم خردادماه انجام خواهد شد.

در اطلاعیه این مرکز بهداشتی آمده است: واکسیناسیون بیماران خاص شامل بیماران تالاسمی ماژور، هموفیلی، دیالیزی، پیوند اعضا، ام اس همچنین بیماران سرطانی که در حال شیمی درمانی هستند و یا در یک سال گذشته سابقه شیمی درمانی داشته انو می توانند نسبت به تزریق نوبت دوم واکسن کرونا اقدام کنند.

آن دسته از بیماران خاص که سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری واکسن نوبت اول را دریافت کرده اند، به ترتیب باید در روزهای شنبه و یکشنبه اول و دوم خردادماه واکسن نوبت دومشان را تزریق کنند.

نوبت دوم واکسیناسیون بیماران خاص، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ تنها در سالن شهید زکوی واقع در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انجام می شود.

بر اساس این اطلاعیه، بیماران خاص ساکن در حوزه غرب اهواز می‌ توانند برای دریافت نوبت اول واکسن کرونا به مرکز خدمات جامع سلامت شماره پنج واقع در کیان‌ آباد نبش خیابان ۱۵ شرقی مراجعه کنند.

پس از تایید مدارک هویتی و مدارک مربوط به بیماری‌ این افراد توسط پزشک معتمد حاضر در مرکز، واکسیناسیون آنها انجام می شود. کار تزریق نوبت اول واکسن برای این بیماران همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در مرکز شماره پنج صورت می گیرد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار