مدیر عملیات ترابری مناطق نفتخیز جنوب خبر داد:

اختصاص ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی به طرح‌های عام‌المنفعه در روستاهای اهواز و مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 خرداد 1400 | 10:13 ق.ظ
اختصاص ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی به طرح‌های عام‌المنفعه در روستاهای اهواز و مسجدسلیمان مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از اختصاص ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی به طرح‌های عام‌المنفعه در روستاهای اهواز و مسجدسلیمان خبر داد.

مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از اختصاص ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی به طرح‌های عام‌المنفعه در روستاهای اهواز و مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، مهندس مهران حسنوند گفت: در این راستا به درخواست استانداری خوزستان و شهردای منطقه ۳و ۷ اهواز و با دستور مساعد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، برای محرومیت‌زدایی مناطق حاشیه شهر اهواز و کمک به جمع آوری پسماندها،  ۲ دستگاه لودر، ۲ دستگاه بولدوزر و ۳ دستگاه کمپرسی اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین جهت اجرای فعالیت‌های عمرانی از قبیل تسطیح راه، بسترسازی معابر روستایی در بخش غیزانیه یک‌دستگاه گریدر، یک‌دستگاه لودر، یک‌دستگاه غلطک، یک‌دستگاه کمپرسی و یک‌دستگاه تانکرآب و در مسجدسلیمان یک‌دستگاه لودر، یک‌دستگاه بیل‌مکانیکی و یک‌دستگاه غلطک اختصاص داده شد که هم اکنون در حال فعالیت هستند.

مهندس حسنوند تاکید کرد: مدیریت ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفتخیز جنوب با در اختیار داشتن ناوگان تخصصی حمل‌و‌نقل، وظیفه پشتیبانی تولید را بر عهده دارد و در کنار آن در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، در خدمت‌رسانی به شهرها و روستاهای واقع در محدوده فعالیت مناطق نفتخیزجنوب نیز پیشگام است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار