بررسی مسائل و مشکلات مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز در بازدید رئیس کل دادگستری خوزستان

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با حضور سرزده در مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مراجعان ، نحوه رسیدگی به پرونده ها و مسائل و مشکلات این مجتمع قرار گرفت.

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 خرداد 1400 | 10:01 ق.ظ
رئیس کل دادگستری استان خوزستان با حضور سرزده در مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مراجعان ، نحوه رسیدگی به پرونده ها و مسائل و مشکلات این مجتمع قرار گرفت. حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در راستاء ارتقاء جایگاه دستگاه قضایی استان و به منظور رفع مشکلات شعب دادسراها و دادگاه های خوزستان جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به مراجعان با حضور در مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز ضمن دیدار با حجت الاسلام حسن زاده رئیس دادگاه های عمومی […]

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در راستاء ارتقاء جایگاه دستگاه قضایی استان و به منظور رفع مشکلات شعب دادسراها و دادگاه های خوزستان جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به مراجعان با حضور در مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز ضمن دیدار با حجت الاسلام حسن زاده رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب اهواز قضات و کارکنان از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مراجعان ، نحوه رسیدگی به پرونده ها و مسائل و مشکلات این مجتمع قرار گرفت.
رئیس دستگاه قضایی خوزستان در این بازدید گفت: رسیدگی به پرونده‌ها و حل مسائل و مشکلات مردم نیازمند یک کار جهادی است که قطعاً با وجود نیرو‌های توانمند و کار جهادی روند رسیدگی به پرونده‌ها تسریع خواهد شد.

وی افزود: در بازدید سرزده که از این مجتمع داشتیم تا حدودی مسائل و مشکلات و آنچه را در دادگاه‌ها می‌گذرد را از نزدیک ملاحظه کردیم و همچنین بر لزوم تکریم ارباب‌رجوع و تعامل مناسب با مراجعان تاکید شد و کاستی‌ها و مشکلات نیز از جانب قضات و کارکنان محترم مطرح شد که با برنامه‌ریزی مناسب برای بهبود و رفع آنها اقدام خواهد گردید.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی تلاش و تعهد قضات در رسیدگی به پرونده‌ها را مناسب توصیف کرد و اظهار داشت: بسیاری از قضات حتی در پایان وقت اداری نیز به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند و تلاش وافر دارند تا نسبت به صدور حکم عادلانه اقدام کنند.

رئیس دادگستری خوزستان در ادامه از اخذ مجوز راه اندازی ۱۰ شعبه حقوقی دیگر در اهواز خبر داد و گفت: با توجه به گسترش حجم ورودی پرونده های حقوقی به این مجتمع و اطاله دادرسی ، با پیگیرهای مستمر و جهت رفاه حال مراجعان ، مجوز راه اندازی ۱۰ شعبه حقوقی دیگر در اهواز اخذ که بزودی ۲ شعبه حقوقی مرتبط با مسائل بازرگانی و اقتصادی تشکیل و افتتاح خواهند شد.

در این بازدید حجت الاسلام حسن زاده رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب اهواز ، قضات و کارکنان شعب این مجتمع نیز با ارائه گزارشی از عملکرد ، کمبودها ، مشکلات ، دغدغه ها ، نظرات ، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پیرامون رفع مشکلات و کمبودهای مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز پرداختند.

همچنین رئیس کل دادگستری خوزستان در مواجهه با مردم و مراجعه‌کنندگان به شعب این مجتمع در فضایی صمیمانه و فارغ از تشریفات اداری پس از استماع مطالب آنان ، دستورات لازم و مقتصی را در خصوص رفع این مشکلات صادر نمود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار