تولید ۱۱ هزار تن آسفالت در دو ماه ابتدای سال جاری توسط سازمان عمران شهرداری اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 خرداد 1400 | 15:01 ب.ظ
تولید ۱۱ هزار تن آسفالت در دو ماه ابتدای سال جاری توسط سازمان عمران شهرداری اهواز مدیر عامل سازمان عمران گفت : نزدیک به ۱۱ هزار تن آسفالت در دو ماه ابتدای سال تولید شد.

  به گزارش کشاورزی پرس به نقل از اداره ارتباطات سازمان عمران ، سید صاحب موسوی افزود : کارخانه های تولید آسفالت این سازمان در ماه های فروردین و اردیبهشت ، بدون وقفه اقدام به تولید آسفالت کرده اند.
وی گفت : این سازمان در دو ماه گذشته مقدار ۴ هزار و هفتصد و پنجاه تن آسفالت و ۲۷ تن قیر mc2 به مناطق هشتگانه جهت لکه گیری خیابانهای سطح شهر تحویل داده است.

وی در ادامه افزود : اکیپهای اجرای آسفالت این سازمان نیز ۶ هزار و دویست تن آسفالت را در سطح شهر اجرا کردند که از جمله این مناطق می توان به خیابانهای گلشن ۲ تا ۷ کوی پردیس ، ایثار ۱ تا ۳ کوی زرگان، جاده کمربندی کوی ملاشیه، کنارگذر پل شهید کجباف به سمت فلکه پنج نخل و همچنین عملیات لکه گیری خیابانهای کوی علوی و کوی زرگان اشاره کرد.
موسوی در پایان گفت : با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم ، انتظار داریم که روند تولید آسفالت را نسبت به دو ماه گذشته افزایش قابل ملاحظه ای دهیم تا همچنان سهم چشمگیری در عمران و آبادانی شهر و خدمت رسانی به شهروندان داشته باشیم که البته این امر مستلزم برآورده شدن نیازهای مالی جهت خرید و تهیه مصالح ( شن ، ماسه و قیر ) مورد نیاز است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار