با مشارکت شرکت ملی نفت و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب؛

رویداد عرضه و تقاضای فناوری فرآورش و نمکزدایی نفت خام برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 خرداد 1400 | 09:28 ق.ظ
رویداد عرضه و تقاضای فناوری فرآورش و نمکزدایی نفت خام برگزار می‌شود «رویداد بهم رسانی عرضه و تقاضای فناوری فرآورش و نمکزدایی نفت خام» با حضور مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران، مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های فعال در زمینه ساخت تجهیزات فراورشی، روز سه‌شنبه چهارم خردادماه به صورت حضوری و برخط برگزار می‌شود. در مراسم افتتاحیه این رویداد، مهندس محمدی […]

«رویداد بهم رسانی عرضه و تقاضای فناوری فرآورش و نمکزدایی نفت خام» با حضور مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران، مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های فعال در زمینه ساخت تجهیزات فراورشی، روز سه‌شنبه چهارم خردادماه به صورت حضوری و برخط برگزار می‌شود.

در مراسم افتتاحیه این رویداد، مهندس محمدی سیاست‌های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در زمینه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از فناوری‌های نوین فرآورش و نمکزدایی نفت خام را تشریح خواهد کرد.

شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، خرید خدمات فرآورش نفت خام توسط تجهیزات فرآورش سیار (Skid Mounted) را با ظرفیت‌های فرآورشی ۱۰، ۱۵ و ۲۰ هزار بشکه در روز به روش ساخت، مالکیت و بهره برداری یا BOO را جهت همکاری با شرکت‌های دانش بنیان هدف گذاری نموده‌اند.

این رویداد از سوی پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت برگزار می‌شود و متقاضیان به منظور ثبت نام، کسب اطلاع بیشتر و ارسال طرح، می‌توانند به آدرس اینترنتی Karizetemad.ir/oilevent مراجعه نمایند.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار