مسئولان آبفای خوزستان پاسخگویی مشکلات مردم باشند.

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 خرداد 1400 | 15:34 ب.ظ
مسئولان آبفای خوزستان پاسخگویی مشکلات مردم باشند. استاندار خوزستان گفت: سازمان آبفای استان دچار مشکلات اساسی است و نبود تفکر جهادی در این سازمان باعث انباشت مشکلات حوزه آبفا در خوزستان شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی، اظهار داشت: استان خوزستان در بخش آبفا با مشکلات زیرساختی و زیادی روبرو است که برای حل آن نیاز به کار جهادی و اثر بخش داریم.

وی افزود: در بخش تامین آب با مشکلاتی زیادی روبرو هستیم و در بیش از ۷۰۰ روستا و چند شهرستان تنش آبی داریم که لازم است در تامین آب پایدار این مناطق برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

استاندار خوزستان گفت: علاوه بر تنش آبی در مناطق، نبود زیرساخت باعث شده در دوره بارندگی زیاد در بسیاری مناطق با سیلاب و بیرون زدگی فاضلاب روبرو باشیم که می طلبد در این زمینه کار مناسبی صورت گیرد.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه مدیرانی که مصوبات خود را اجرا نکنند و نسبت به آن بی‌تفاوت باشند علیه آنها از طریق دستگاه قضایی اعلام جرم خواهد شد اضافه کرد: با توجه به اینکه اگر این کم‌کاری‌ها بخواهد از طریق شورای تخلفات اداری پیگیری شود و به دلیل زمان بر بودن روال و همکار بودن مدیران با مسئولان این شورا، مراتب را با اعلام جرم از طریق دستگاه قضایی پیگیر خواهیم شد.

وی با انتقاد شدید از وضعیت کاری شرکت آبفا استان خوزستان گفت: متاسفانه سیستم آبفا استان خوزستان اعتقادی به کار جهادی ندارد و ساختار این سیستم بدون توجه به مشکلات مردم به مسائل حاشیه‌ای و جدل‌های گروهی درون خود مشغول است و هیچ امیدی به کار کردن آنها نیست و این ساختار باید به صورت اسای سازمان‌دهی شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار