پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد

تاریخ انتشار: دوشنبه 3 خرداد 1400 | 10:41 ق.ظ
پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در پیامی فرا رسیدن سالروز سوم خرداد،روز آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

خرمشهر تاریخ ماندگار و نمونه عینی صلابت و جانبازی دلیرمردان و شیر زنان این سرزمین و نماد شجاعت، دلاوری و سند افتخار ملی است. جوانانی که صادقانه و بی ریا برای دفاع از آب و خاک خود گمنام به استقبال شهادت رفتند تا دروازه های خونین شهر را برای همیشه حجله فتح و ظفر ببندد.

هم اکنون در سوم خردادی دیگر درود می فرستیم به غیور مردان دفاع مقدس و شهیدان گلگون کفن عملیات آزادسازی خرمشهر که با توکل به باری تعالی بلندترین‌ فرازها را غیورانه فتح کردند و در راه دفاع از شرافت و ارزش های این مرز و بوم، از جان گذشتند و اکنون با ورود به گام دوم انقلاب اسلامی، اندیشیدن به آنچه که باعث پیروزی عملیات بزرگ بیت المقدس و فتح الفتوح آزادسازی خرمشهر شد، برای جوانان امروز کشور، الهام بخش و درس آموز است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر دفاع مقدس، این روز غرور آفرین را به ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و همکاران پرتلاش سازمان آب و برق خوزستان تبریک عرض می نمایم و توفیق روزافزون همه ملت ایران را در پاسداری از آموزه های این حماسه بزرگ از پروردگار متعال خواستارم.

فرهاد ایزدجو

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار