اروند به منطقه آزاد علمی تبدیل می شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 خرداد 1400 | 10:07 ق.ظ
اروند به منطقه آزاد علمی تبدیل می شود به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین گروسی در بیست و ششمین آئین پویش «ره سلامت» که در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار داشت: اولین گامی که باید در منطقه آزاد اروند برداریم، ایجاد همدلی و وحدت بین همه مسئولان برای ارتقاء […]

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین گروسی در بیست و ششمین آئین پویش «ره سلامت» که در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار داشت: اولین گامی که باید در منطقه آزاد اروند برداریم، ایجاد همدلی و وحدت بین همه مسئولان برای ارتقاء هر چه بیشتر منطقه و خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم یک منطقه آزاد علمی را در اروند بنیاگذاری کنیم، افزود: این منطقه باعث می‌شود تا دانشگاه‌های خارجی و هر مجموعه‌ای که بتواند با دانشگاه علوم پزشکی آبادان همکاری کند در این منطقه حضور پیدا کند.
گروسی بیان کرد: در رشته‌های پزشکی یک ارتباط ارگانیک بین علم و عمل وجود دارد، این منطقه علمی دانشجویان خارجی را جذب می‌کند و سبب رونق علمی منطقه می‌شود.
سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: ما در علم پزشکی شانه‌به‌شانه آمریکا و اروپا پیش می‌رویم و به همین دلیل توجه ویژه وزیر بهداشت به منطقه آزاد اروند، می‌تواند تأثیرگذار باشد.
وی بابیان اینکه در رشته‌های پزشکی می‌توانیم مرجعی برای کشورهای اطراف شویم، گفت: بندهای ۱۱ و ۱۲ اقتصاد مقاومتی بر افزایش انتقال فناوری تأکید دارد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند اذعان داشت: بنده قول پایه‌گذاری یک منطقه آزاد علمی را در منطقه آزاد اروند را می‌دهم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار