مشارکت در انتخابات اوج اقتدار نظام است

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 خرداد 1400 | 10:27 ق.ظ
مشارکت در انتخابات اوج اقتدار نظام است فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س( در همایش میدان مقاومت، گفت: مشارکت در انتخابات اوج اقتدار نظام است و می بایست در حد بالا و با عزت و اقتدار انجام شود.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س( در همایش میدان مقاومت که امروز به مناسبت سوم خرداد در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد با تأکید بر اینکه مشارکت در انتخابات اوج اقتدار نظام است، گفت: به عنوان یک مدافع حرم و رزمنده جبهه مقاومت، اعلام می کنم که فرهنگ مقاومت که ما امروز در عرصه جهانی و بین المللی در مقابل استکبار جهانی داریم؛ ریشه در فرهنگ مقاومت خوزستان، آبادان و خرمشهر قهرمان دارند.

نوعی اقدم مقاومت آبادان و خرمشهر را الگوی مقاومت جهانی دانست و گفت: این ادبیات و این فرهنگ را باید برای نسل‌های آینده و برای تمام آزادی‌خواهان و استکبار ستیزان و همه کسانی که در این جبهه ها ایستادگی می کنند، حفظ کرد.

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: من به عنوان یک رزمنده در دفاع از حرمین اعلام می‌کنم که خوزستان دین خود را در دفاع از حرم اهل بیت نیز ادا کرد و امروز نیز مسئولان می بایست بیش از پیش به فکر این منطقه باشند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س( ریشه صدور فرهنگ مقاومت بین المللی را از آبادان و خرمشهر دانست و گفت: اگر اقتدار، استقلال، امنیت و رفاه می‌خواهیم باید دست به دست هم دهیم و با عزت برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رای بیاییم تا با این اقدام تیری بر پیکر استکبار جهانی وارد کنیم؛ باید مشارکت در انتخابات در حد بالا و با عزت و اقتدار انجام شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار