مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز خبر داد : آغاز سرویس دهی اتوبوس های درون شهری ، چهارشنبه ۵خردادماه خواهد بود.

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 خرداد 1400 | 11:31 ق.ظ
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز خبر داد : آغاز سرویس دهی اتوبوس های درون شهری ، چهارشنبه ۵خردادماه خواهد بود.  ناوگان حمل و نقل درون شهری از پنجم خردادماه راه اندازی می شود. کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت : براساس ابلاغیه فرمانداری شهرستان اهواز ، برای رفاه حال شهروندان محترم ، سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی از مورخ چهارشنبه ۵خردادماه شروع می شود. سبزعلی در خصوص نحوه خدمات دهی افزود : با بازنگری […]

 ناوگان حمل و نقل درون شهری از پنجم خردادماه راه اندازی می شود.
کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت : براساس ابلاغیه فرمانداری شهرستان اهواز ، برای رفاه حال شهروندان محترم ، سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی از مورخ چهارشنبه ۵خردادماه شروع می شود.
سبزعلی در خصوص نحوه خدمات دهی افزود : با بازنگری و تصمیم کارشناسی شده در سازمان اتوبوسرانی و با عنایت به شیوه نامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، خدمات دهی در دو بخش انجام می شود و در بخش نخست از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح الی ۱۳ و بخش دوم از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آغاز و پایان کار راس ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از مبدا (پایانه های سطح شهر) خواهد بود.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: پس از مدتی تعطیلی در ناوگان اتوبوسرانی بدلیل جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا  و با توجه به درخواست های مکرر شهروندان ، ستاد استانی مبارزه با کرونا تصمیم گرفت ابلاغیه آغاز سرویس دهی در خطوط اصلی اتوبوسرانی را صادر کند .
وی در پایان ضمن تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت : از کلیه شهروندان محترم تقاضا می شود شیوه نامه های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند و قطعاً به افراد بدون ماسک خدمات دهی ارائه نخواهد شد.

 
گروه: سازمان اتوبوسرانی,


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار