کار پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف اهواز به خوبی پیش می‌رود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 خرداد 1400 | 09:27 ق.ظ
کار پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف اهواز به خوبی پیش می‌رود عباس دغاغله گفت : روند کار پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف(شهید بندر) در در محورهای ال ۳۰۰ و ال ۴۰۰ خوب پیش رفته و با توجه به تامین منابع مالی از سرعت قابل قبولی برخوردار است. وی افزود : تقاطع غیر همسطح شهید کجباف د‌ر حال حاضریکی از پروژه‌ های ترافیکی شهر اهوازاست که […]

عباس دغاغله گفت : روند کار پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف(شهید بندر) در در محورهای ال ۳۰۰ و ال ۴۰۰ خوب پیش رفته و با توجه به تامین منابع مالی از سرعت قابل قبولی برخوردار است.

وی افزود : تقاطع غیر همسطح شهید کجباف د‌ر حال حاضریکی از پروژه‌ های ترافیکی شهر اهوازاست که اجرای آن د‌ر سال‌های گذشته به د‌لیل مشکلات اقتصاد‌ی شهرد‌اری اهوازو کمبود‌ منابع مالی و نقد‌ینگی با کُند‌ی روبرو شد‌ه بود‌؛ اما با تأکید‌ و حمایت دکتر نوشادی شهردار اهوازشاهد‌ تسریع د‌ر روند‌ اجرایی در محورهای ال ۳۰۰ و ال ۴۰۰ این تقاطع هستیم و تمام تلاشمان اینست پروژه را در موعد مقرر به بهره برداری برسانیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز درادامه بیان کرد: تحقق این امربسیار مهم است و اگر با همین سرعتی که نصب قطعات پیش ساخته سگمنت ادامه داشته باشد،پیش رود، این امر قابل تحقق است واگرمنابع مالی تامین شود؛ محورهای ال ۳۰۰ و ال ۴۰۰ پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

دغاغله یادآور شد: این پروژه جزء خواسته‌های شهروندان است و میدان شهید بندر جزء پرترافیک‌ترین نقطه ازشهر است و امید می‌رود با تکمیل و افتتاح محورهای باقی مانده از این تقاطع،سبب  تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه ،کاهش مصرف سوخت و اتلاف وقت شهروندان اهوازی خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در پایان خاطر نشان کرد: محورال ۳۰۰ با مساحت ۳۰۱۵۰ متر مربع و طول ۳۵۰ متر با عرض ۹/۵ متر شرق را به جنوب از سمت ( میدان تپه به میدان خلیج فارس ) و از ۱۲۲ قطعه سگمنت پیش ساخته احداث می شود و تا کنون در پایه های ۱۸ ، ۱۹ و ۲۱ ، سی و هفت قطعه از قطعات تولید شده نصب و این روند روزانه ادامه خواهد داشت که با افزایش نصب قطعات پیش ساخته سگمنت در روزهای آتی محور ال ۳۰۰ با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

 
گروه: معاونت فنی و عمرانی,


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار