برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خوزستان مجازی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 خرداد 1400 | 09:34 ق.ظ
برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در خوزستان مجازی برگزار می‌شود معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: بیشتر برنامه‌های سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رضا نجاتی روز سه‌شنبه در نشست ستاد سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در محل استانداری خوزستان بیان کرد:با توجه به شیوع کرونا برنامه‌های ما نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است و بیشتر برنامه‌ها از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: به مناسبت این روز یک مسابقه بزرگ با محوریت تبیین اندیشه و شخصیت امام خمینی(ره) در فضای مجازی برگزار می‌شود و نیز پیشنهاد شده یک برنامه متمرکز در مصلای مهدیه اهواز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز انجام شود.

نجاتی گفت: در مراسم سالگرد امسال ارتحال امام خمینی(ره)، امسال نیز با توجه به شیوع کرونا برنامه اعزام به حرم مطهر امام خمینی(ره) را نداریم و تلاش می‌کنیم برنامه ها در شهرهای مختلف انجام شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: امام خمینی (ره) حق زیادی بر گردن ما دارد و اگر امروز در کشوری به نام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم ثمره تلاش و مجاهدت‌های ایشان است.

وی در ادامه این نشست با بیان اینکه راه و اندیشه امام خمینی (ره) حفظ نظام بود، بیان کرد: ایشان همیشه تاکید داشتند که سرنوشت مردم به دست خودشان مشخص شود، ایشان همچنین بر مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان راهی برای برهم ریختن معادلات دشمن تاکید بسیاری داشت.

نجاتی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) شرکت در انتخابات را یک تکلیف می‌دانستند و بر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور تاکید داشتند گفت: راه، اندیشه و تفکر امام خمینی (ره) در بحث انتخابات پیش رو باید به خوبی هویدا و ظاهر شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) یک پدیده منحصر به فرد نه فقط در جهان اسلام که در کل دنیا بود؛ تفکر ایشان استکبارستیزی و حمایت از مظلومان ، که همان راه و روش ائمه اطهار(ع) است بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان همچنین گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد نیز نقطه عطفی در پیروزی‌ انقلاب اسلامی بود


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار