کارگاه آموزشی خبر نویسی در روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 5 خرداد 1400 | 10:48 ق.ظ
کارگاه آموزشی خبر نویسی در روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر برگزار شد اولین کارگاه آموزشی خبرنویسی در روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با تاکید بر شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی برگزار شد.

به گزارش کشاورزی پرس به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، این دوره آموزشی با حضور روابط عمومی‌های کشت و صنعت‌های هفتگانه و شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر با تدریس رسول عوده‌زاده از روزنامه نگاران پیشکسوت استان خوزستان برگزار شد.

شرکت‌ کنندگان در این دوره آموزشی، با مفاهیم اصلی خبر آشنا شده و مباحثی پیرامون ارزش ‌های خبری و سبک‌‌های نوین خبرنویسی ارائه شد.

مدرس این کارگاه آموزشی ضمن تاکید بر ارائه اخبار شفاف، اثربخش و شفاف در روابط عمومی‌ ها گفت: خبرنویسی و اطلاع رسانی در روابط عمومی ها با هدف اقناع افکار عمومی و آگاهی بخشی مخاطب درون و برون سازمانی صورت می گیرد.

عوده زاده با اشاره به گذر از شیوه‌های سنتی اطلاع رسانی و خبرنویسی در عرصه رسانه‌ها، از ضرورت مهارت افزایی روابط عمومی ها در تولید محتوا به سبک های نوین سخن گفت.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، ارتقا سطح روابط عمومی‌‌های تابعه و آشنایی با اصول و مهارت های خبرنویسی و مدیریت تولید محتوا از اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنویسی و شیوه های اطلاع رسانی نوین است که این دوره‌ها به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار