بهبود وضعیت مرغ در بازار خوزستان نسبت به هفته‌های گذشته

تاریخ انتشار: پنجشنبه 6 خرداد 1400 | 19:57 ب.ظ
بهبود وضعیت مرغ در بازار خوزستان نسبت به هفته‌های گذشته مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان موظف است تا تامین کامل بازار، پیگیر افزایش مرغ ورودی از استان‌های معین باشد.  ارسلان شهنی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت مرغ در بازار استان خوزستان اظهار کرد: از لحاظ قانونی قیمت مرغ کشتار روز تغییری نکرده است و قیمت آن، […]

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان موظف است تا تامین کامل بازار، پیگیر افزایش مرغ ورودی از استان‌های معین باشد.

 ارسلان شهنی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت مرغ در بازار استان خوزستان اظهار کرد: از لحاظ قانونی قیمت مرغ کشتار روز تغییری نکرده است و قیمت آن، هر کیلوگرم ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان است.

وی با اشاره به گران‌فروشی مرغ، افزود: متولی تامین مرغ  تا کشتارگاه، سازمان جهاد کشاورزی است و توزیع آن در خرده‌فروشی‌ها بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است. اگر کسی مرغ را گران‌تر از نرخ مصوب به فروش برساند، سازمان صنعت، معدن و تجارت باید با فرد گران‌فروش، برخورد کند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در خصوص میزان توزیع مرغ کشتار روز گفت: روز گذشته (۵ خردادماه) ۲۷۳ تن مرغ کشتار روز وارد بازار استان خوزستان شد که حدود ۲۰۰ تن از این میزان، کشتار استان خوزستان بوده است و ۷۳ تن از استان‌های دیگر وارد شده است.

وی با اشاره به وضعیت جوجه‌ریزی در کل کشور تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی خوزستان موظف است تا تامین کامل بازار، پیگیر افزایش مرغ ورودی از استان‌های معین باشد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار کرد: وضعیت مرغ در خوزستان در مقایسه با گذشته، نسبتا بهتر شده است و امیدوار هستیم که با تلاش دوستان در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان که وظیفه تامین مرغ در استان را برعهده دارد، وضعیت مرغ در بازار بهتر از شرایط فعلی شود.

منبع : نبض شهر 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار