شهردار اهواز : سیاست ما تعیین تکلیف سریع پروژه قطار شهری است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 6 خرداد 1400 | 10:30 ق.ظ
شهردار اهواز : سیاست ما تعیین تکلیف سریع پروژه قطار شهری است جلسه شهردار اهواز با نمایندگان قرارگاه خاتم در خصوص ادامه عملیات پروژه قطار شهری برگزار شد. ابراهیم نوشادی در این خصوص گفت: اقدامات انجام شده از سوی قرارگاه خاتم جهت تکمیل پروژه قطار شهری اهواز که خواست عموم شهروندان اهوازی است، در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وی افزود: سیاست ما تعیین […]

جلسه شهردار اهواز با نمایندگان قرارگاه خاتم در خصوص ادامه عملیات پروژه قطار شهری برگزار شد.

ابراهیم نوشادی در این خصوص گفت: اقدامات انجام شده از سوی قرارگاه خاتم جهت تکمیل پروژه قطار شهری اهواز که خواست عموم شهروندان اهوازی است، در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی افزود: سیاست ما تعیین تکلیف سریع پروژه است که انشالله بتوانیم روند اجرای پروژه را سرعت بخشیم
و خوشبختانه استاندار محترم نیز نظر مثبتی در خصوص ادامه کار توسط قرارگاه خاتم دارند و امیدواریم فاز اول پروژه را بتوانیم به بهره برداری برسانیم تا مردم طعم شیرین آن را بچشند.

وی در خصوص فاز اول پروژه قطار شهری یادآور شد: فاز اول این پروژه از میدان فرودگاه تا خیابان سلمان فارسی است که امیدواریم با تمرکز کار روی فاز اول آن را به مرحله بهره برداری نزدیک کنیم.

نوشادی خاطرنشان کرد: برآنیم که این بار کار احداث و تکمیل پروژه قطار شهری را به صورت فاز به فاز جلو ببریم و پس از اتمام و تکمیل یک فاز ، اجرای فاز بعدی را عملیاتی کنیم و همزمان روی همه فازها کار نخواهیم کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار