ایجاد پایداری ارتباط مخابراتی در چهار شهر خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 8 خرداد 1400 | 11:51 ق.ظ
ایجاد پایداری ارتباط مخابراتی در چهار شهر خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ارتباطات در شهرهای، شیبان، ویس، ملاثانی و عرب اسد شوشتر با نصب تجهیزات فنی و برقرار کردن مسیر جدید ارتباطی فیبر نوری به سمت  اهواز، پایدارتر شد. رحیم فلاح زاده شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به لزوم ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان […]

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ارتباطات در شهرهای، شیبان، ویس، ملاثانی و عرب اسد شوشتر با نصب تجهیزات فنی و برقرار کردن مسیر جدید ارتباطی فیبر نوری به سمت  اهواز، پایدارتر شد.

رحیم فلاح زاده شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به لزوم ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان جهت پاسخگویی به نیاز ارتباطی شهروندان،  پایداری ارتباطات در شهرهای شیبان، ویس و ملاثانی شهرستان باوی و همچنین عرب اسد شوشتر در دستور کار مخابرات قرار گرفت.

وی گفت: با استفاده از منابع موجود، طراحی خلاقانه و بانصب تجهیزات انتقال پیشرفته در مراکز شیبان و ولیعصر اهواز و اجرای مسیر دوم فیبر نوری و خط ارتباطی، پروژه پایداری ارتباطات در شهرهای شیبان، ویس و ملاثانی باوی و عرب اسد شوشتر محقق شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان افزود: با برقرار شدن مسیر خط ارتباطی جدید، این امکان فراهم شد تا در صورت بروز اختلال، ارتباطات شیبان، ویس و ملاثانی باوی و عرب اسد شوشتر به شبکه سراسری متصل باقی بماند و شبکه ارتباطی در این شهرها، پایداری خود را حفظ کند.

وی ادامه داد: از جمله دستاوردهای این عملیات مهم، حفاظت‌ ارتباطات است که پس از قطع شدن فیبر در یکی از مسیرها، ترافیک نرمال خواهد ماند.

فلاح زاده گفت: پیش از آن ملاثانی از مسیر خط ارتباطی شوشتر به رینگ ارتباطی متصل شده بود.

شرکت مخابرات خوزستان برای پایداری ارتباط در شهرهای مختلف استان اقدام‌به راه اندازی خط دوم فیبر دوم می‌کند.

منبع: نبض شهر

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار