رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز:

مهرواره «محله همدل» در اهواز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: شنبه 8 خرداد 1400 | 10:44 ق.ظ
مهرواره «محله همدل» در اهواز برگزار می‌شود حجت الاسلام محمدامین منابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری مهرواره «محله همدل» به طور مردمی و به منظور حل مشکلات محله در شهرستان اهواز خبر داد و تأکید کرد: هدف اصلی از برگزاری این مهرواره آن است که نشاط، امید و خودباوری میان مردم این شهرستان تقویت شود و برای پیشرفت محلات و شهر و کشور خودشان تلاش کنند. وی از […]

حجت الاسلام محمدامین منابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری مهرواره «محله همدل» به طور مردمی و به منظور حل مشکلات محله در شهرستان اهواز خبر داد و تأکید کرد: هدف اصلی از برگزاری این مهرواره آن است که نشاط، امید و خودباوری میان مردم این شهرستان تقویت شود و برای پیشرفت محلات و شهر و کشور خودشان تلاش کنند.

وی از همه مردم شهرستان و روستاهای اهواز برای مشارکت در مهرواره محله همدل دعوت کرد و افزود: در این مهرواره از برترین اقدامات برای حل مشکلات محله با همدلی مردم در دو مرحله استانی و شهرستانی تقدیر می‌شود و همچنین به برگزیدگان مرحله کشوری مهرواره محله همدل، سه جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در مهرواره محله همدل می‌توانند تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ عدد یک را به سامانه ۵۰۰۰۰۱۷۵ پیامک کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به واحد روابط عمومی و صفحات مجازی ما مراجعه کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار